Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Topp innføring og portering! Alt har godt etter avtale både på pris og service! Anbefaler alle å gi Phonero muligheten til å ta hånd om telefoni systemet i din bedrift. Mvh KO C.
Heisann Ko. Så gøy å se at du liker Din Bedrift. Denne lar dere bestille overføring av ansattes nummer, bestille nye, bytte og endre SIM-kort, datapakker, ekstra data og mye mye mer. Takk for fin tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Overføring til Phonero har gått smertefritt, hyggelige samtaler!
Heisann Nikolai. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding :) Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig og overbevisende selger og godt tilbud. Positiv med god kundeoppfølging. Kan anbefales.
Hei, Kjell Morten. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeoppfølging og gode tilbud. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Akkurat byttet til Phonero og dette har begynt veldig lovende.
Hei, Erik. Godt å se at du er fornøyd med overgangen. Takk for fin tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Vi byttet til Phonero for en del år tilbake og vi har ikke angret ett sekund. Vi byttet fra en stor og velkjent leverandør som ikke er i nærheten av den påliteligheten og gode kundeservicen som vi får hos Phonero. Anbefaler alle som ikke har testet om å gjøre det!
Hei, Stein. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Veldig hyggelige og klart formulerende kontaktpersoner i Phonero. Porteringen gikk uten problemer.
Heisann Marit. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og overføringen gikk fint. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Fikk raskt svar. Effektiv og hyggelig betjening av forespørsel.
Heisann Ken. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis dere skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero