Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelige og klart formulerende kontaktpersoner i Phonero. Porteringen gikk uten problemer.
Heisann Marit. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og overføringen gikk fint. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Fikk raskt svar. Effektiv og hyggelig betjening av forespørsel.
Heisann Ken. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis dere skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God informasjon, greit skifte av operatør og sim-kort, ingen problemer med dekning så langt og konkurransedyktig prising!
Hei, Mats. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Phonero lurer folk og holder ikke det dem lover, dårlig dekning selv i oslo. Krever penger for angreretten. Hold unna dem
Hei, Sam. Her må vi undersøke. Vi har mye 5G i Oslo og angreretten i privatavtaler gjelder alltid, så her må vi se hva som har skjedd. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved telefonnummer så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Phonero er bra, men har ofte feilmeldinger. Skulle også ønske de var mer oppdatert på opplysninger om innringer etc.
Heisann Tonje. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Når det kommer til opplysningstjeneste oppdaterer vi daglig informasjonen som gjøres tilgjengelig for opplysningstjenestene. Dersom du opplever informasjonen som ikke oppdatert, er det ikke sikkert opplysningstjenesten selv har oppdatert sine systemer enda mot det vi har tilgjengeliggjort. Dette gjør at tidligere detaljer ikke vises. Brukere kan også velge å reservere seg fra nummeropplysning eller endre sine egne opplysninger i Ditt Phonero. I Bedriftsnett gjør også appen oppslag for deg, slik at du slipper å søke etter nummer du ikke kjenner igjen; se hvordan på nettsiden https://www.phonero.no/info/nummeroppslag Send oss gjerne en epost til [email protected] så kan vi få undersøkt hvilke feilmeldinger du opplever, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
God service, flink til å forklare, blid og positiv. Jeg lærte mye nytt👍
Heisann Heidi. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God kundeoppfølging og bedre dekning enn det vi hadde tidligere
Hei, Raymond. Så godt å se at dere er fornøyd med Telia-dekningen. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia. Det brukes milliarder hvert år på dekning og nå arbeides det med landsdekkende 5G innen utgangen av 2023, som Telia skal være først med å kunne levere. Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Christer, Phonero