Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og overbevisende selger og godt tilbud. Positiv med god kundeoppfølging. Kan anbefales.
Hei, Kjell Morten. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeoppfølging og gode tilbud. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Akkurat byttet til Phonero og dette har begynt veldig lovende.
Hei, Erik. Godt å se at du er fornøyd med overgangen. Takk for fin tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Vi byttet til Phonero for en del år tilbake og vi har ikke angret ett sekund. Vi byttet fra en stor og velkjent leverandør som ikke er i nærheten av den påliteligheten og gode kundeservicen som vi får hos Phonero. Anbefaler alle som ikke har testet om å gjøre det!
Hei, Stein. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Veldig hyggelige og klart formulerende kontaktpersoner i Phonero. Porteringen gikk uten problemer.
Heisann Marit. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og overføringen gikk fint. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Fikk raskt svar. Effektiv og hyggelig betjening av forespørsel.
Heisann Ken. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis dere skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God informasjon, greit skifte av operatør og sim-kort, ingen problemer med dekning så langt og konkurransedyktig prising!
Hei, Mats. Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Phonero lurer folk og holder ikke det dem lover, dårlig dekning selv i oslo. Krever penger for angreretten. Hold unna dem
Hei, Sam. Her må vi undersøke. Vi har mye 5G i Oslo og angreretten i privatavtaler gjelder alltid, så her må vi se hva som har skjedd. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved telefonnummer så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero