Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg vart lurt av seljar på telefon til å teikna bedriftsabonnement. Feilaktige opplysningar om pris. Seljar sa ingen ting om at det var bedriftsabonnement, og heller ingen ting om at prisane var eks. mva. Har prøvd å kansellera avtalen, men dei nektar. Har oppretta sak, men det skjer ingen ting. Aldri meir Phonero for min del.
Hei Arild! Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på dette. Send gjerne en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fekk kjapp og god hjelp når eg mista nettverkstilgang på mobilen.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Jørgin! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God oppfølging og service! Hittil ( en måned etter bytte) ingen skjulte kostnader eller lignende .
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kristin! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra system fungerer fint for vårt lille firma. Kan anbefalles
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Lasse! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Samtale blir brutt gjentagende under samtaler, dårlig dekning, vart sagt top det var topp dekning i vårt område har kunn 4g som kommer og går (ustabilt) og 1-3 streker gjevnt åver.
Hei Jonas! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. Om du kontakter oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Great customer service and very fast in their response :)
Thank you very much for the nice review, Nicolas! 😊 We really appreciate your feedback. Regards, Cecilie in Phonero.
God kundeservice når man har behov for dette. Anbefales.
Vi setter stor pris på omtalen din, Åge! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.