Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett fornøyd med dekningen men noen hull er det jo.
Tusen takk for omtale, Åsmund ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding .God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero og vi jobber hele tiden med å bli bedre. 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Feilen skyldes feil setting i min iPhone, ikke Phonero, men jeg fikk super god og rask hjelp, problem løst! Super fornøyd! ❤️😊
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Haiyan ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask og effektiv kundeservice. Fint med løsning for å ringe tilbake.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Anne ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Lett å komme i kontakt med og utmerket hjelp når det trengs.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Simen! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
Ikke ventetid før svar, rask hjelp på problemet. Ringte tilbake for å sjekke at det fungerte!
Så fint å lese, Otto! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra service av operatøren han løste de tekniske itfordringene
Så fint å lese, Helge ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Flott kunde behandling. Raskt svar. Dekning må bli bedre.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Dhayalan !😊 Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hilsen Mads i Phonero.