Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice når jeg klaget påat jeg fikk bedrift, når jeg presiserte at jeg skulle være privat
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Inger! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God erfaring med hjelp for å få PIN etter at mobilen var låst
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, Ingeborg! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Internet connectivity problem was fixed. Nice service
So nice to read, Mohammad! Thank you very much for the nice review 😊 Regards, Mads at Phonero.
Jeg byttet til Phonero i sommer etter samtale med en veldig hyggelig mann. Han sa de skulle bet fakturaen fra operatør jeg forlot hvis jeg fikk noen. Det gjorde jeg ikke før i september. Da tenkte jeg det sikkert var for sent, men neida, det ble akseptert med en gang og de tilbakebetalte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Anne ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjempegod kundeservice. Ettersom dette er på bedriftsmarkedet er det kjipt at det er 2 år bindingstid, men det er bare sånn den delen av bransjen er og ikke Phonero sin feil. De har vært veldig behjelpelige med å senke prisen på "privat abonnement" og er veldig løsningsorienterte.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Dårlig eller ubrukelig i USA, Korsika og det meste av Sør-Europa.Fikk rett og slett ikke kontakt med reisefølget og Google Maps m.m. Jeg synes også at det er uforholdsmessig dyrt å fylle på data når bruk går over avtalt mengde. Og så synes jeg at det er vanskelig å få gjort det når man må inn i abonnementet. Husker da ikke passordet.
Hei Heidi. Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med servicen hos Phonero. Det var lett å komme i kontakt med kundeservice, og de svarte raskt på mine spørsmål. De fremstår som profesjonelle og serviceinnstilte, og jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Anbefaler Phonero på det sterkeste til andre som ser etter en pålitelig leverandør!
Veldig gøy å lese, Faiza ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.