Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Phonero i sommer etter samtale med en veldig hyggelig mann. Han sa de skulle bet fakturaen fra operatør jeg forlot hvis jeg fikk noen. Det gjorde jeg ikke før i september. Da tenkte jeg det sikkert var for sent, men neida, det ble akseptert med en gang og de tilbakebetalte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Anne ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Kjempegod kundeservice. Ettersom dette er på bedriftsmarkedet er det kjipt at det er 2 år bindingstid, men det er bare sånn den delen av bransjen er og ikke Phonero sin feil. De har vært veldig behjelpelige med å senke prisen på "privat abonnement" og er veldig løsningsorienterte.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Dårlig eller ubrukelig i USA, Korsika og det meste av Sør-Europa.Fikk rett og slett ikke kontakt med reisefølget og Google Maps m.m. Jeg synes også at det er uforholdsmessig dyrt å fylle på data når bruk går over avtalt mengde. Og så synes jeg at det er vanskelig å få gjort det når man må inn i abonnementet. Husker da ikke passordet.
Hei Heidi. Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med servicen hos Phonero. Det var lett å komme i kontakt med kundeservice, og de svarte raskt på mine spørsmål. De fremstår som profesjonelle og serviceinnstilte, og jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Anbefaler Phonero på det sterkeste til andre som ser etter en pålitelig leverandør!
Veldig gøy å lese, Faiza ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god hjelp,og lite ventetid! 😊 Kunne gjerne hatt åpent i helg også👍
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Anita ! 😊 Vi setter pris på at du er fornøyd. 😊 Om du skulle ha behov for å kontakte oss utenfor ordinære åpningstider, kan du nå oss på vår vakttjeneste ved kritiske henvendelser. Hilsen Mads i Phonero.
Litt tung oppstart men når (anonymisert navn) tok tak i saken ordnet det seg. Avventer pengene da !! Mvh Per K.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Per! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Ufattelig dårlig og tregt nett. Fullstendig ubrukelig. Dårlig hastighet. Kundeservice svarer ikke. Datahastighet som på 1990tallet. Styr unna, dette funker ikke hverken privat eller til bedrifter. Vil du ha kvalitet, hastighet og brukervennlighet, velg en seriøs leverandør som leverer kvalitet, og ikke dette tullet her.
Hei Nils! Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dekning/hastighet. Vi leverer full Telia dekning overalt i Norge der man normalt sett har dekning i dag, så hvis dette ikke stemmer for deres del ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.