Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært overrasket om at etter en måned som kunde hos Phonero jeg ble ringt fra kunde service og spurte meg hvis jeg er fornøyd og hva de kan gjøre for å gi meg en god service. Det var imponerende til sammenligning med andre leverandører. Viktigste for oss er å ga bra service og godt kommunikasjon
Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, Marius! 😊 Det er viktig for oss å opprettholde et godt samarbeid med våre kunder, og vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk kjapt et kompetent svar. Kort ventetid på å få hjelp
Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte, Morten! 😊 Tusen takk for omtalen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vurderte bytte, men det funket ikke i det hele tatt Dere fikk meg tilbake til dere på nowtime. Veldig bra service
Så hyggelig å lese, Elin! 😊 Tusen takk for at du valgte oss på nytt og vi ønsker deg et stort velkommen tilbake! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk strålende og profesjonelt hjelp. Meget fornøyd👏🏻👏🏻🥇
Så fint å lese at det løste seg, Margareth! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bruker Bedriftsnett med sentralbord-løsning. God dekning, stor datapakke til rimelig pris og veldig hyggelig kundeservice meg raskt hjelp. Anbefales!
Så fint å lese, Victoria! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer med våre produkter og kundeservice. Det setter vi enormt stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har jeg opplevd har både god og fleksibel kundebehandling!
Tusen takk for hyggelig omtale, Annabel! 😊 Så fint å lese din erfaring med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Får raskt svar på kundeservice, og de er meget forståelsesfulle på selv de enkleste spørsmål 😅😅😅
Så fint å lese, Kjell! 😊 Takk for at du deler din erfaring med oss, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss med alle spørsmål du måtte ha! Hilsen Cecilie i Phonero.