Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.
Hei Ståle, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Fikk veldig god hjelp da jeg kontaktet kundeservice via chat i dag da jeg hadde problemer med pålogging. De måtte resette brukeren min og da ble problemet løst.
Hei Anita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Veldig enkelt å snakke med kundeservice, de er hyggelige og løsningsorienterte.
Hei Nicolas, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.
Hei, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.
Hei Bruno, Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Da jeg skal pensjonere meg tok jeg kontakt med Phonero for å høre om det var mulig å bli privatabonnent. Eksisterende bedriftsabonnement i Phonero har fungert problemfritt både teknisk og administrativt, og jeg har hatt god dekning både i Norge og Europa. Prisen på et privatabonnement med mitt behov er marginalt høyere enn de billigste billigabonnementene. Den gode måten jeg ble tatt imot og behandlet på av kunderådgiver ble avgjørende for at Phonero forblir mitt valg også som pensjonist.
Hei Geir, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet ! Mvh Mads Phonero
Det funker veldig bra. Gode på oppsett, og vi har spart gode penger på dette.
Hei Magnus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero