Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig selger, gode priser og det virker som det er ett firma som har kontroll
Hei Peder, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kundeservicen er bra, men jeg har problemer med dekningen. Detter ut og må gå ut av bygninger/kontoret å stå helt ute for å høre samtalene.
Hei Nina, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi har opplevd mye surr knyttet til opplysningstjenestene, der jeg hadde ønsket med en kundekontakt som var på saken til den ble ordnet. Det vi opplevde var å stadig gi beskjed, få tilbakemelding om at "nå blir det ordnet", men så sjekke igjen senere for å finne ut at det fortsatt var feil. Dette kunne ha vært løst med én hovedkontakt for oss, som dermed ville kontrollert om det faktisk var ordnet før saken ble lukket fra kundesupport. Jeg opplevde også surr på ferie i USA, mtp. datapakke. Fikk misvisende info om pris underveis, så jeg trodde datapakken var tom og bestilte en ekstra. Jeg er fornøyd ellers.
Hei Maria, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] dersom du vil vi skal ringe deg. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Katrine Phonero
Fikk kjapp hjelp på under 2 minutt, supert! Brukte chat og det fungerte fint.
Hei Astrid, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Virker bra, men har ikke dekning på hytta i Vassfaret Ringerike. Har ellers ikke mye erfaring med Phonero fordi min arbeidsgiver nylig har inngått avtale
Hei Eva, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
TOLK-EN har begynt å bruke Phonero for ca en mnd siden. Bedriftsløsningen med sentralbord er veldig oversiktlig og lett å bruke. Vi har fått meget bra oppfølging og veldig kort responstid på alle våre henvendelser. Når selgeren sa at de har gjennomsnitlig responstid på ca 36 sekunder så tenkte jeg mitt, men det stemte. Prisene er meget konkurransedyktige, kanskje til og med billigst med gode løsninger for bedrifter.
Hei Jens, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med vår løsning, kundeservice og priser! Mvh Mads Phonero
Vi meldte overgang til Phonero da deres selgere sa at de kunne løse våre dekningsproblemer (med noe ala wifi-tale) og levere til svært lave priser. Da vi var etablert klarte de ikke å fikse dekningsproblemene; de sendte ett par konsulenter for å ordne det, men fikk det ikke til og nektet i etterkant for at de hadde sendt konsulenter.. Når første faktura kom var det ingenting som stemte.. Det var mye høyere kostnader enn avtalt og et uoversiktlig oppsett.. De kunne ikke kreditere (systemet deres tillot det ikke), men ville gi avslag på senere fakturaer. Det aksepterte vi ikke og det ble et mareritt med purringer og innkreving. Vi klarte å komme oss ut etter noen måneder, men de nektet å slippe numrene våre før teletilsynet grep inn.
Hei Jostein, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt på [email protected] og legge med nummeret ditt så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero