Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra dekning og mange nyttige og fine tilleggstjenester som eks. Youtello. Ser hvem som ringer og ikke minst varsel om at jeg aldri glemmer å ringe tilbake til kunden. Min bedrift har fått en bedre kundeopfølging og dermed mer fornøyde kunder og ikke minst bedre styring og kontroll.
Tusen takk for omtalen, Jarle ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
12 brukere av Phoneros tjenester. Velfungerende sentralbordløsning og andre tjenester. Kan anbefales
Så hyggelig å lese, Jan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice og ingen skjulte kostnader. Også veldig fornøyd med fakturering som alltid stemmer og bedriftsappen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Enok! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Vi er fornøyd med kundeservice og oppfølging. Anbefales.
Dette var hyggelig å lese, Børge! Tusen takk for omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fornøyd med dekkning og bruk av mobnett i utlande.
Så hyggelig å lese omtalen din, Ivana ! Tusen takk 😊Hilsen Mads i Phonero.
Lure kunder ved å kreve dobel brudgebyr på 6000 kr . opplyses ikek ved salg av abonnement
Hei Arijana ! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.
Teknisk oppleves Phonero like bra som andre leverandører. Kundesupport er i en klasse for seg. De svarer raskt, adresserer det som tas opp og kommer tilbake med en løsning om det er mulig. De er også etterettelige. Dvs. at sier de noe holder de det, selvom du får en ny kunderepresentant neste gang du tar kontakt
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Fillip!😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.