Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I will write in English because my Norwegian is not so good when I'm really angry. I changed to Phonero because of the lower price, because I'm in a tight situation. The seller, a certain Mr. J., promised to me that they have lower cost than my usual provider; so it was said in the contract I signed, and there were no words of additional costs, not even in the vilkår. The first faktura was almost 3 TIMES higher than what I signed; the second almost 2 times higher. When I called the mentioned guy, he just dropped the phone while I was talking. Today I called the customer service, asking to speak with L., who signed the contract, but they told me she's not available. This will have some very serious consequences, be warned.
Hi, Miss P We would like to investigate this matter further. Please contact us at [email protected], attach your cell-number as well as other details you have on the matter. In regards to the first invioce, the fixed rate is billed for the first full month of service in advance. This means that if you start the service in the middle of a bill period, you'll have charges for the days that you use the service. The following statement, from here on out, only includes the fixed rate for the coming full month, and miscellaneous costs abtained within the previous month. In example; a subscription purchase done with Strex in june, would be included in the july statement. If ever in doubt, you always have access to all the business invoices through the admin-portal, Din Bedrift. I hope this general explanation of the invioce made it a bit clearer, and I hope you will contact us so we could investigate the matter further. Regards Christer, Phonero
Dyktige og raske kundebehandlere. De er også flinke til å følge opp saker.
Hei Line. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Veldig hyggelig og god service. Kjapt og enkelt å komme gjennom på telefonen
Hei Ida. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Kontaktet kundeservice / hjelplinjen pga krøll med oppsett av eSIM. Rask og enkel førstehjelp fiksa problemet.
Hei Håvard. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på det :-) Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
STYR UNNA!!! Ble ringt av en selger og gav oss betre tilbud enn det vi hadde (hos ICE). Etter jeg byttet og bindet meg i 24 mnd., viste det seg at dealen var plutselig mye dprligere . De lovte masse gull og skog ved salg, deriblant å betale bruddsgebyr til ICE. Gebyret ble selvsagt ikke betalt av Phonero og endte med den havna til inkasso! Jeg måtte betale hele gebyret som blei på over 15.000,-. Sender eposter til Phonero uten hjelp å få! Går tilbake til ICE som har MYE bedre kundeservice!
Hei Yasir. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Positiv og fungerende telefonileverandør. Gir gode råd og er lyttende til våre behov. Prismessing fullt konkurransedyktig på markedet.
Hei, Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Null 3G, null 4G og null 5G vest på Frøya. Med Telenor har man full 4G og kan faktisk jobbe som vanlig via Teams, epost samt streame alt man måtte ønske seg. Bytter tilbake til Telenor. Nytter ikke om noe er rimeligere om det ikke kan brukes.
Hei Jan. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse i hele landet og Telia bruker flere milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero