Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever av og til å være uten dekning . Håper dette blir utbedret.
Hei Leif. Vi takker for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Fikk god hjelp til alt jeg trengte. Snakket med en veldig hyggelig og hjelpsom mann.
Hei Camilla. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Arbeidsgiver kjøpte 50 GB ekstra i sommer, brukte lite, for å ha lenge, ved et månedsskifte var alt borte!🤷🏼♀️
Hei Ella. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Jeg har fått god oppfølging på mine henvendelser og raske svar. Jeg opplevde også at Phonero strekte seg langt for å beholde meg som kunde da jeg fikk et innledningsvis bedre tilbud et annet sted.
Hei Grete, Veldig gøy å se at du er fornøyd :) Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter pris på din tilbakemelding Hilsen Mads, Phonero
Jeg har hatt en håpløs dag med å prøve å få kontakt med rette vedkommende i Norwegian, Dekkproff var ikke der de sa de skulle være i dag, og da telefonen låste seg til slutt, holdt jeg på å gi opp. Kjære phonero Dere redda dagen! Heia Phonero!
Hei Kirsti. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding :-) Hilsen Mads, Phonero
Sentralbordet er enkelt å fungerer perfekt og de har en rask å møterommene kundeservice
Hei Morten. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Han jeg pratet med var vennlig og ukomplisert, og satte raskt i gang den nødvendige operasjonen slik at jeg fikk elektronisk tilgang til min mobiltlf. igjen.
Hei Jonas. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen :-) Takker så mye for din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero