Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero utfører en utrolig god kundeservice og er dyktige til både og gi råd og høre på en kundes behov. Phonero strekker seg langt i å ordne behov enten for en hel virksomhet eller enkeltansattes behov rundt tjenesteabonnement. Typisk i en hektisk hverdag ender behovene seg hele tiden og noen ganger fra dag til dag. Særlig i pandemitiden strakk Phonero seg langt i å møte behov som raskt oppstod. Jeg setter stor pris på Phonero og særlig kundeservice apparatet.
Heisann Morten. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt samarbeid og fornøyde kunder er veldig viktig for oss. i setter veldig pris på tilbakemeldingen din og skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid i tiden som kommer :) Hilsen Christer, Phonero
Har ikke noe utsett på. Fornøyd med veileder. Har ikke mere.
Heisann! Så utrolig gøy å lese at dere er fornøyd! Vi i Phonero har et sterkt fokus på det å skape gode samarbeid. Det å ha enkle portaler som Din Bedrift og Bedriftsnett å forholde seg til gjør veiledningen veldig enkel - både for deg som kunde å kunne navigere i, og for våre kundebehandlere å veilede i. Takk for din tilbakemelding, setter veldig pris på den :) Hilsen Christer, Phonero.
Veldig imøtekomme, hyggelige, stor tålmodighet og svarer raskt når spørsmål. Tommel opp for god service.
Hei, Grethe. Så gøy å se at du er fornøyd med vårt kundeservice! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Alltid fått god service, de har vært villige til å strekke seg litt lengre en andre selskaper jeg har snakket med.
Hei, Vegard Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble kontaktet av Phonero og ble tilbudt å prøve de ut siden de bruker Telia sitt nett og jeg har brukt Telenor sitt nett i en årrekke. Takket ja til dette selv om det ble en hel del dyrere enn løsningen jeg har i dag. Fikk tross alt en del mere data så det var litt fristende for våres del som bruker en del data. Ble underveis helt tilfeldig oppmerksom på at de setter 2 års binding på bedrifter. Jeg fikk aldri testet de, jeg ble fanget straks jeg sa ja til å prøve de. Nå sitter jeg med bruddgebyr for 5 telefoner, 15 000 eks mva! Og ingen som helst velvilje til å å fjerne bindingstiden. Jeg har ikke brukt ett eneste tellerskritt hos de og kommer ALDRI til å gjøre det heller! Jeg har aldri møtt på en mer igjenskrudd og tverr håndtering av meg som kunde. Jeg kan på ingen måte anbefale Phonero til noen! STYR UNNA!
Hei, Morgan. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Kontakt oss på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Fikk god forklaring og hjelp på mitt spørsmål 👌👍🤗
Hei, Carol. Takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Enkel vennlig og tydelig veiledning og hjelp. Fikk flere muligheter til å veøge det som funket best for meg.
Heisann Thomas. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Det er mange muligheter i vår sentralbordløsning, Bedriftsnett og i Din Bedrift for administrering av abonnement. Vi er her om du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero