Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette var en positiv erfaring. Jeg fikk ordnet med endring av abonnement på en rask og effektiv måte, og fikk informasjonen jeg trengte. Alt ble forklart enkelt og forståelig.
Hei Inga, Så gøy å lese tilbakemeldingen din! Takk for fin omtale, dette skal jeg ta videre til riktig avdeling. Mvh Katrine Phonero
Phonero er en trygg og sikker leverandør av mobiltjenester
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Bra bedriftsløsning men dessverre alt for dårlig dekning etter at de gikk over til å bruke Telia sitt nett
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding! Telia jobber med å oppgradere nettet hele tiden. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Send meg gjerne en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Da kan vi sjekke hvilke områder det dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring. Mvh Katrine Phonero
Bare gode erfaringer, kan anbefales på det sterkeste!
Hei Oddbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Katrine Phonero
Ryddig og bra overgang til Phonero der vi ble følgt godt opp under hele prosessen (bedrift). Enkelt og styre bedriftsnett og abonnement via app.
Hei Ove, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Katrine Phonero
Kjipt at dekningen ble dårligere på trimturer i skogen i nærområdet her i Vennesla!
Hei Heidi, Takk for tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i ditt området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så ringer jeg deg. Mvh Katrine Phonero
Er ny kunde som for første gang skulle ha tjenestetelefon hos arbeidsgiver Skatteetaten. Hadde problemer med at SIM-kortet ble sendt til feil adresse (mulig dette skyldes feil i adresseoverføring fra Skatteetaten som er ny kunde hos dere). Fikk veldig god service via kundesenteret deres (lettvint og greit med e-post) da portering måtte utsettes flere ganger. Vanskelig å svare på spørsmålene under da jeg er helt ny kunde.
Hei Gro, Takk for tilbakemelding, godt å se at problemene løste seg. Mvh Mads Phonero