Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sentralbordsystemet til Phonero er det beste jeg har vært borti. Lett og gjøre alt selv og de er veldig behjelpelig. Kundeservice en rask og effektiv, spesielt på chat funksjonen på siden er det superraskt og få tak i noen som kan hjelpe. Dessverre er ikke Teliadekningen helt like god som Telenor sin.
Hei Lars, Så gøy å lese tilbakemeldingen din. Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Send oss en mail til [email protected], husk å legge ved nummeret ditt så ringer jeg deg. Jeg kan da sjekke om det er planlagt utbedring i ditt området eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Mvh Katrine Phonero
Svært konkuransedyktige priser. Systemet for bedrifts sentralbord fungere strålende. Og personalet er alltid vennlig, rask og effektiv ved ved våre henvendelser.
Hei Ken, Takk for fin tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Katrine Phonero
Vi har ikke hatt noen som helst problemer etter at vi etablerte samarbeidet med Phonero som ikke har latt seg løse.
Hei Steinar, Så gøy å høre. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg har fått hjelp til alt jeg har hatt behov for så langt, så jeg er fornøyd.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Faglig sterk kompetanse hos kundeservicemedarbeider, god forståelse av problem og tilsvarende rask håndtering av løsning.
Hei, Catharina Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero har meget god kundeservice og kort responstid.
Hei, Ellen Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Fikk hjelp til alle tekniske spørsmål omgående. Veldig hyggelig chat-vert
Hei, Rolf Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero