⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 673 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 673 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 673 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 362
665
114
64
468
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 673 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bedrift Sentralbord

Omtale av  Tove

Fikk god hjelp i oppstarten til sentralbord løsning.

Svar fra Phonero
14.03.2022 09:12

Hei, Tove. Så fint å se at du fikk god hjelp når du skulle ta i bruk Bedriftsnett. Sentralbordløsningen byr på mange muligheter. Det å kunne forhøre seg med en annen kollega mens man har kunde på tråden, vise jobb-nummeret når du ringer ut og mye mer, kan alt styres i appen. Appen er tilgjengelig på IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lokker med billig pris - mye smågebyrer

Omtale av  Håvard

Prisen ser billig ut, men det legges på småting som man forventer er inkludert. Som er inkludert hos andre operatører. Bruk av bankID, MMS, etc. Dårlig dekning. Forferdelig kundeservice. Og pass på. Selv om bindingstiden er over, opererer de med bruddgebyr på 3000,- eks mva!

Svar fra Phonero
11.03.2022 13:11

Hei, Håvard. Vi har abonnement tilpasset de fleste behov. Noen abonnement er tilpasset mye bruk, andre er tilpasset svært lite bruk. Vi ser ikke mobilnummeret ditt her, men kanskje vi skal se om et abonnement som er tilpasset mer bruk kanskje hadde passet bedre til den bruken du beskriver her. Dersom abonnement er bestilt med bindingstid og man sier opp innenfor den avtaletiden, fakturerer vi avbestillingsgebyr. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dekningsbeskrivelsen din dreier seg om, og på den måten se om det er pågående oppgradering allerede, feil i området eller om det trengs oppgradering. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg ved navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Kontakttelefon

Omtale av  Anne W

Rask svar ved oppringning. Hjelpsomme,høflige operatører med kunnskap. Greie svar på spørsmålene.

Svar fra Phonero
14.03.2022 09:09

Heisann Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Bra svar på mine spørsmål.

Omtale av  Hans

Det kunne vært lengere åpningstider. Etter arbeids tid har jeg bedre tid til ekstra ting. Burde vært mulig å få svar frem til kl 2000.

Svar fra Phonero
11.03.2022 08:35

Hei, Hans. Så gøy at du fikk bra svar på dine spørsmål i kontakt med kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

God service

Omtale av  Anne G. L

Phonero ringte meg og gav meg en god deal. Jeg slo til og er veldig fornøyd!

Svar fra Phonero
11.03.2022 08:32

Heisann Anne. Så bra at du er fornøyd med nytt, godt tilpasset abonnement til god pris. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dødshyggelig rådgiver

Omtale av  Artur J

Rådgiveren som snakket med meg er en av de hyggeligste jeg har snakket med

Svar fra Phonero
11.03.2022 08:30

Hei, Artur. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Phonero utfører en glimrende kundeservice og tilbyr gode tjenester

Omtale av  Morten S

Phonero utfører en utrolig god kundeservice og er dyktige til både og gi råd og høre på en kundes behov. Phonero strekker seg langt i å ordne behov enten for en hel virksomhet eller enkeltansattes behov rundt tjenesteabonnement. Typisk i en hektisk hverdag ender behovene seg hele tiden og noen ganger fra dag til dag. Særlig i pandemitiden strakk Phonero seg langt i å møte behov som raskt oppstod. Jeg setter stor pris på Phonero og særlig kundeservice apparatet.

Svar fra Phonero
10.03.2022 15:42

Heisann Morten. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt samarbeid og fornøyde kunder er veldig viktig for oss. i setter veldig pris på tilbakemeldingen din og skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid i tiden som kommer :) Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 673 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR