Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp i oppstarten til sentralbord løsning.
Hei, Tove. Så fint å se at du fikk god hjelp når du skulle ta i bruk Bedriftsnett. Sentralbordløsningen byr på mange muligheter. Det å kunne forhøre seg med en annen kollega mens man har kunde på tråden, vise jobb-nummeret når du ringer ut og mye mer, kan alt styres i appen. Appen er tilgjengelig på IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Prisen ser billig ut, men det legges på småting som man forventer er inkludert. Som er inkludert hos andre operatører. Bruk av bankID, MMS, etc. Dårlig dekning. Forferdelig kundeservice. Og pass på. Selv om bindingstiden er over, opererer de med bruddgebyr på 3000,- eks mva!
Hei, Håvard. Vi har abonnement tilpasset de fleste behov. Noen abonnement er tilpasset mye bruk, andre er tilpasset svært lite bruk. Vi ser ikke mobilnummeret ditt her, men kanskje vi skal se om et abonnement som er tilpasset mer bruk kanskje hadde passet bedre til den bruken du beskriver her. Dersom abonnement er bestilt med bindingstid og man sier opp innenfor den avtaletiden, fakturerer vi avbestillingsgebyr. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dekningsbeskrivelsen din dreier seg om, og på den måten se om det er pågående oppgradering allerede, feil i området eller om det trengs oppgradering. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg ved navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Rask svar ved oppringning. Hjelpsomme,høflige operatører med kunnskap. Greie svar på spørsmålene.
Heisann Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Det kunne vært lengere åpningstider. Etter arbeids tid har jeg bedre tid til ekstra ting. Burde vært mulig å få svar frem til kl 2000.
Hei, Hans. Så gøy at du fikk bra svar på dine spørsmål i kontakt med kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Phonero ringte meg og gav meg en god deal. Jeg slo til og er veldig fornøyd!
Heisann Anne. Så bra at du er fornøyd med nytt, godt tilpasset abonnement til god pris. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Rådgiveren som snakket med meg er en av de hyggeligste jeg har snakket med
Hei, Artur. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice, dette skal jeg ta med videre til avdelingen. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Phonero utfører en utrolig god kundeservice og er dyktige til både og gi råd og høre på en kundes behov. Phonero strekker seg langt i å ordne behov enten for en hel virksomhet eller enkeltansattes behov rundt tjenesteabonnement. Typisk i en hektisk hverdag ender behovene seg hele tiden og noen ganger fra dag til dag. Særlig i pandemitiden strakk Phonero seg langt i å møte behov som raskt oppstod. Jeg setter stor pris på Phonero og særlig kundeservice apparatet.
Heisann Morten. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt samarbeid og fornøyde kunder er veldig viktig for oss. i setter veldig pris på tilbakemeldingen din og skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid i tiden som kommer :) Hilsen Christer, Phonero