Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra priser, god kundeservice, lett å bruke mine sider. Oversiktlig og greit. Anbefales.
Heisann Louis Veldig gøy å se at du er fornøyd. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
God service og er fornøyd med tjenesten dere leverer.
Hei, Trond. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Forutsigelige utgifter, billig abonnement, ingen problemer
Hei, Sørnes. I Bedriftsportalen kan du selv velge hvor mye bedriften skal dekke av abonnement og den ansatte kan selv ha høyere data og betale mellomlegget selv. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Tusen takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Rask og affektiv respons på henvendelser. Gode løsninger for IP tale trafikk i land utenfor Europa.
Heisann Ask. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Med Bedriftsnett har man mulighet til å besvare innkommende samtaler i nettleseren over hele verden! Velg hvor samtalen skal ringe, enten i Teams, mobilen, nettleser eller alle 3 så kan du velge. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang :) Hilsen Christer, Phonero
Bra service og fungerer for det meste. Litt dårlig dekning utenfor allfarvei.
Hei, Erik. Dekning er viktig for oss og derfor skal vi innen utgangen av 2023 ha landsdekkende 5G dekning. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G, men vi gir oss ikke der. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se om det er behov for ekstra tiltak i ditt område Hilsen Christer, Phonero
God service, konkurranse dyktige priser. Noen områder med dårlig dekning
Hei, Per. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår service og priser! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om da vi skal ha landsdekkende 5G innen utgangen av 2023 og ønsker å se om det er behov for ytterligere tiltak der. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med nummer så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk bruddgebyr på mitt forrige abbonement. Noe Phonero betalte for meg ved å trekke fra på fakturaene. Det synes jeg var en fin gest. Bra pris og bra nettside.
Heisann Torill. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero