⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 633 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 633 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service

Omtale av  Torill

Jeg fikk bruddgebyr på mitt forrige abbonement. Noe Phonero betalte for meg ved å trekke fra på fakturaene. Det synes jeg var en fin gest. Bra pris og bra nettside.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:06

Heisann Torill. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Effektive og god service

Omtale av  Hilde K. K. S

Som kunde er jeg alltid fornøyd med servicen jeg får hos Phonero. Hyggelige ansatte som kan sine saker og jobber effektivt. En fin dag til Dere også:-)

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:07

Hei, Hilde. Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av vår kundeservice og jeg skal bringe denne tilbakemeldingen videre til dem :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

God og stabil dekning til fornuftig pris.

Omtale av  Frode

Phonero har gitt oss gode besparelser, mer data og god dekning til fornuftige priser.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:09

Heisann Frode. Så godt å se at dere har fått godt tilpassede abonnement! I Bedriftsportalen kan dere bestemme hvor mye bedriften skal dekke av utgifter og den ansatte kan selv utover dette ha en annen datapakke og betale mellomlegget. Om det er av interesse, kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero

God service

Omtale av  Dagfinn

Hyggelig kundeservice, matcher billigere pristilbud fra konkurrent. God dekning via telia sitt mobilnett. Enkel og oversiktlig app for å følge med forbruket.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:11

Hei, Dagfinn Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero og vår kundeservice1 I Din Bedrift har du også muligheten til å administrere alle abonnementene i Bedriften. Om du ikke har fått tatt den i bruk enda, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero

Ustabilt nett og veldig fokus på lock-in

Omtale av  Kjell A

Phonero har en oversiktlig og grei nettside. I utgangspunktet oppleves også support å være på og finne ut av problemer så godt det lar seg gjøre. Men altså, selve produktet er veldig dårlig. Det har nok en naturlig sammenheng med at det er Telia nett men kanskje andre ting også. I lang tid (over 1 år) måtte man ringe opp alle man skulle ringe til 2 ganger. Så begynte det å fungere. Men det som er tilbakevendende er at samtaler blir brutt og svært dårlig dekning flere steder. Dekningskartet til Telia er i beste fall upresist, men jeg opplever det som missvisende. Når det gjelder lock-in så er det ingen vei ut. Dette er ene og alene min feil som inngikk en 24 måneders avtale. Og det hadde ikke vært problem om produktet hadde fungert. Men det har til tider vært så frustrerende at det grenser til ubrukelig. Det skal legges til at jeg kjører en del bil og er avhengig av å ha god forbindelse når jeg har møter. Kontrasten var veldig stor siden jeg gikk fra ICE som var stabilt og hvor jeg ikke hadde de samme problemene. Jeg har prøvd å flere perioder å komme meg ut av avtalen, men når jeg til slutt er kommet til sluttdato så er det 3 måneders oppsigelse i tillegg. Selv om jeg hadde sagt opp 1 år i forveien. Så vær på obs. Phonero gir ingenting ved dørstokken. I tillegg er det dyrt i forhold til konkurrenter. Jeg ser derfor ingen grunn til å velge Phonero igjen.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:19

Hei, Kjell Vi vil gjerne undersøke her. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G nettet fra Telia. Innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G, noe vi er stolte av å kunne levere. I denne perioden er det selvfølgelig svært mye arbeid for å forbedre dekning i områder, vil derfor undersøke hvilke områder du opplever problemer i. Kanskje det er behov for ekstra utbedring i disse områdene i denne perioden. Kontakt oss gjerne på [email protected]. legg ved telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastiske mennesker

Omtale av  Magnar R

Alltid raskt svar og hyggelige og blide personer som svarer og ordner opp.

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:12

Heisann Magnar. Varmer veldig å lese din tilbakemelding, tusen takk! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Adrijan M

Har hatt en del selskaper oppigjennom. Men det er ikke noen som slår phonero på kundeservice. Det vil alltid være forbedringspotensial, men de er så nærme perfekt du kan få det. Det eneste jeg opplever som negativt er dekningen. Er teliadekning, så er du litt uti periferien, så er ikke dekningen optimal. Har hatt en del spørsmål og utfordringer som de har løst helt plettfritt. Kan absolutt anbefale Phonero😉

Svar fra Phonero
09.05.2022 21:22

Heisann Adrijan. Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av å ha vunnet beste kundeservice for bedrifter kåret av Epsi 2021, men vi gir oss ikke der. Når det kommer til dekningen pågår det nå et enormt arbeid med å oppgradere til 5G. Vi skal være først i landet med landsdekkende 5G og Telia bruker milliarder hvert år på dekning. Tenker vi kanskje skal undersøke dine områder. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med mobilnummeret ditt så kontakter vi for undersøkelse :) Hører fra deg (og tusen takk for hyggelig tilbakemelding) Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR