Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service og fungerer for det meste. Litt dårlig dekning utenfor allfarvei.
Hei, Erik. Dekning er viktig for oss og derfor skal vi innen utgangen av 2023 ha landsdekkende 5G dekning. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G, men vi gir oss ikke der. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se om det er behov for ekstra tiltak i ditt område Hilsen Christer, Phonero
God service, konkurranse dyktige priser. Noen områder med dårlig dekning
Hei, Per. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår service og priser! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om da vi skal ha landsdekkende 5G innen utgangen av 2023 og ønsker å se om det er behov for ytterligere tiltak der. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg med nummer så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Jeg fikk bruddgebyr på mitt forrige abbonement. Noe Phonero betalte for meg ved å trekke fra på fakturaene. Det synes jeg var en fin gest. Bra pris og bra nettside.
Heisann Torill. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Som kunde er jeg alltid fornøyd med servicen jeg får hos Phonero. Hyggelige ansatte som kan sine saker og jobber effektivt. En fin dag til Dere også:-)
Hei, Hilde. Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av vår kundeservice og jeg skal bringe denne tilbakemeldingen videre til dem :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Phonero har gitt oss gode besparelser, mer data og god dekning til fornuftige priser.
Heisann Frode. Så godt å se at dere har fått godt tilpassede abonnement! I Bedriftsportalen kan dere bestemme hvor mye bedriften skal dekke av utgifter og den ansatte kan selv utover dette ha en annen datapakke og betale mellomlegget. Om det er av interesse, kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig kundeservice, matcher billigere pristilbud fra konkurrent. God dekning via telia sitt mobilnett. Enkel og oversiktlig app for å følge med forbruket.
Hei, Dagfinn Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero og vår kundeservice1 I Din Bedrift har du også muligheten til å administrere alle abonnementene i Bedriften. Om du ikke har fått tatt den i bruk enda, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero
Phonero har en oversiktlig og grei nettside. I utgangspunktet oppleves også support å være på og finne ut av problemer så godt det lar seg gjøre. Men altså, selve produktet er veldig dårlig. Det har nok en naturlig sammenheng med at det er Telia nett men kanskje andre ting også. I lang tid (over 1 år) måtte man ringe opp alle man skulle ringe til 2 ganger. Så begynte det å fungere. Men det som er tilbakevendende er at samtaler blir brutt og svært dårlig dekning flere steder. Dekningskartet til Telia er i beste fall upresist, men jeg opplever det som missvisende. Når det gjelder lock-in så er det ingen vei ut. Dette er ene og alene min feil som inngikk en 24 måneders avtale. Og det hadde ikke vært problem om produktet hadde fungert. Men det har til tider vært så frustrerende at det grenser til ubrukelig. Det skal legges til at jeg kjører en del bil og er avhengig av å ha god forbindelse når jeg har møter. Kontrasten var veldig stor siden jeg gikk fra ICE som var stabilt og hvor jeg ikke hadde de samme problemene. Jeg har prøvd å flere perioder å komme meg ut av avtalen, men når jeg til slutt er kommet til sluttdato så er det 3 måneders oppsigelse i tillegg. Selv om jeg hadde sagt opp 1 år i forveien. Så vær på obs. Phonero gir ingenting ved dørstokken. I tillegg er det dyrt i forhold til konkurrenter. Jeg ser derfor ingen grunn til å velge Phonero igjen.
Hei, Kjell Vi vil gjerne undersøke her. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G nettet fra Telia. Innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G, noe vi er stolte av å kunne levere. I denne perioden er det selvfølgelig svært mye arbeid for å forbedre dekning i områder, vil derfor undersøke hvilke områder du opplever problemer i. Kanskje det er behov for ekstra utbedring i disse områdene i denne perioden. Kontakt oss gjerne på [email protected]. legg ved telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero