Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
tar for lang tid med behandling fra support. Må purre og det skulle være unødvendig.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], hus å legge med navn og telefonnummer så kan vi undersøke. Gode samarbeid er svært viktig for oss. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Vi har ingen tilbakemelding internt om utfordringer, og vi får raske og hjelpsomme svar når vi kontakter kundeservice. Også et stort pluss med 5G-utbygging.
Hei, Erik. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G nett før utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner tilgang til Telia sitt 5G nett, og vi gir oss selvfølgelig ikke der. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Det fungerer, ukomplisert fakturering. Hyggelige og imøtekommende hos kundeservice. Kan få bedre dekning i utkantstrøk, men har ikke vært no kjempeproblem.
Heisann Finn. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi ønsker å undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er behov for enda mer fokus på utbygging i de områdene. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt, så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice er veldig vennlige og hjelpsomme. De forsto våre behov og svarte veldig raskt på våre spørsmål.
Heisann Andrew Så gøy å lese at dere er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Super service, bra priser og oversiktlige fakturaer.
Hei, Svein. Så gøy å se at du er fornød med oversiktlig faktura, priser og service :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
God service, rimelig pris. Bør jobbe med enda bedre dekning.
Hei, Bernt. Godt å se at du er fornøyd! Vi jobber for tiden veldig med dekningen og skal være først i Norge med landsdekkende 5G-nett innen utgangen av 2023. Selv om 2 millioner allerede har tilgang til 5G-nettet fra Telia, fortsetter Telia å bruke milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, så kan vi se om det er pågående arbeid eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Rask og effektiv håndtering ifm oppsigelse av et av selskapets mobilnumre.
Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero