Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekning og service er bra. Irriterende med å bli belastet for bruk av mobil bankid.
Heisann Cato. Vi har mange abonnementstyper med forskjellige datamengde og tjenester, så tenker det kanskje kunne vært lurt å se om det er en annen abonnementstype som passer ditt behov. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig ryddig, enkelt og greit. Spesielt god er mobilapoen
Hei, August. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi har appen Ditt Phonero og Bedriftsnett. Ditt Phonero gir mulighet for å se databruk, PIN/PUK, bestille ekstra datapakker med Vipps og mye mer. Bedriftsnett er sentralbordappen vår. Endre visningsnummer du ringer fra, se alle kollegaer, gjør nummeroppslag på innkommende samtaler og mer. Dersom dere ikke har testet ut Bedriftnsett enda, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi dere i gang :) Vi setter pris på tilbakemeldingen din og ønsker deg en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
God service. Flink kundebehandler. Enkel og tydelig informasjon om produkt og løsningsmuligheter i Bedriftsnett.
Heisann Beate. Tusen takk for din tilbakemelding! Det er mange muligheter i Bedriftsnett, alt fra å avklare spørsmål med en kollega mens man har kunde på tråden til å vise jobbens nummer når man ringer ut. Om dere kanskje ikke har tatt i bruk synkronisering av kalender mot Bedriftsnett allerede, gi gjerne beskjed på [email protected] så hjelper vi dere i gang :) Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Fikk god hjelp i oppstarten til sentralbord løsning.
Hei, Tove. Så fint å se at du fikk god hjelp når du skulle ta i bruk Bedriftsnett. Sentralbordløsningen byr på mange muligheter. Det å kunne forhøre seg med en annen kollega mens man har kunde på tråden, vise jobb-nummeret når du ringer ut og mye mer, kan alt styres i appen. Appen er tilgjengelig på IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Prisen ser billig ut, men det legges på småting som man forventer er inkludert. Som er inkludert hos andre operatører. Bruk av bankID, MMS, etc. Dårlig dekning. Forferdelig kundeservice. Og pass på. Selv om bindingstiden er over, opererer de med bruddgebyr på 3000,- eks mva!
Hei, Håvard. Vi har abonnement tilpasset de fleste behov. Noen abonnement er tilpasset mye bruk, andre er tilpasset svært lite bruk. Vi ser ikke mobilnummeret ditt her, men kanskje vi skal se om et abonnement som er tilpasset mer bruk kanskje hadde passet bedre til den bruken du beskriver her. Dersom abonnement er bestilt med bindingstid og man sier opp innenfor den avtaletiden, fakturerer vi avbestillingsgebyr. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dekningsbeskrivelsen din dreier seg om, og på den måten se om det er pågående oppgradering allerede, feil i området eller om det trengs oppgradering. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg ved navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Rask svar ved oppringning. Hjelpsomme,høflige operatører med kunnskap. Greie svar på spørsmålene.
Heisann Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Det kunne vært lengere åpningstider. Etter arbeids tid har jeg bedre tid til ekstra ting. Burde vært mulig å få svar frem til kl 2000.
Hei, Hans. Så gøy at du fikk bra svar på dine spørsmål i kontakt med kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero