Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt venting for å komme igjennom, men de ringer alltid tilbake. I dag fikk jeg løsningsvillig support og det er det viktigste!
Vi setter stor pris på omtalen din og beklager ventetiden, Elisabeth! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Blid og serviceinnstilt kundeservice, løsningsorientert.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Ina! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Gode løsninger for tjenester via app og god kundeservice 😊
Tusen takk for fin tilbakemelding, Bernt! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Litt rot med mitt abbonement, men ble ordnet opp i umiddelbart når jeg tok kontakt.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Tor ! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk den hjelpen jeg trengte bare jeg fikk forklart meg rett.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Frank! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Var i tvil om hvordan jeg kunne avmelde innridning i sykefraværsperiode.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Ida! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
God service og fine priser gjør at dette er det perfekte valge på telefoni 👌
Så fint å lese, Synnøve! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.