Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt rot med mitt abbonement, men ble ordnet opp i umiddelbart når jeg tok kontakt.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Tor ! Hilsen Mads i Phonero.
Fikk den hjelpen jeg trengte bare jeg fikk forklart meg rett.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Frank! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Var i tvil om hvordan jeg kunne avmelde innridning i sykefraværsperiode.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Ida! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
God service og fine priser gjør at dette er det perfekte valge på telefoni 👌
Så fint å lese, Synnøve! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Vi er bedriftskunde - alltid rask, profesjonell hjelp og har fram til nå alltid fått løst problemet. Supert!
Tusen takk for hyggelig omtale, Anne! 😊 Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Mads i Phonero.
Har ikke flyttet over til Phonero ennå. Men kundeservice ringte meg raskt opp igjen og problemet ble løst like raskt. Så tommel opp for kundeservice.
Så fint å lese, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd kunde hos oss, og vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en god kundeopplevelse. Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning, pålitelig og bra kundeservice. Kan anbefales.
Så hyggelig å lese, Ola! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.