Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en mail til Phonero om utvidelse og nytt nummer, ordnet alt seg 👍god dekning i både Norge og Sverige.
Heisann Einar. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi ser frem til å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer
Fantastisk imøtekommende kjekke damer som hjalp meg i dag! Det strak seg mye lenger enn det de hadde trengt for å hjelpe meg! Håper datakortet nå virker slik at det er mulig for meg å fortsatt være kunde hos dere! Mvh Monica G.
Heisann Monica. Tusen takk for så varmende tilbakemelding! Denne bringer jeg videre til vår kundesenteravdeling. Ha en flott dag videre Hilsen Christer
Bra kundeservice , litt dårlig dekning fra tid til annen men de prøver og ordne det.
Hei, Per. Tusen takk dor at du tok tid å gi oss en tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for å bli bedre, så kontakt oss gjerne på https://www.phonero.no/kontakt-oss så kan vi notere de stedene hvor du opplever svekket dekning. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Godt å møte noen på telefon som man fikk snakket med og ikke minst at vedkommende hadde svar og hjelp å gi til en fersking hos Phonero
Tusen takk for hyggelig omtale, Liv! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero tar kunden på alvor, og jeg får alltid hjelp raskt av dem. De har også veldig moderne løsninger. Anbefales
Tusen takk for omtalen, Roar! 😊 Så flott å høre at du er fornøyd med oss og produktet! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble godt tatt imot av en kompetent og veldig hyggelig servicepersonell. :) Veldig fornøyd med servicen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Lasse! 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt, hyggelig og godt håndtering av min henvendelse.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Cecilie i Phonero.