Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero tar kunden på alvor, og jeg får alltid hjelp raskt av dem. De har også veldig moderne løsninger. Anbefales
Tusen takk for omtalen, Roar! 😊 Så flott å høre at du er fornøyd med oss og produktet! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble godt tatt imot av en kompetent og veldig hyggelig servicepersonell. :) Veldig fornøyd med servicen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Lasse! 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Raskt, hyggelig og godt håndtering av min henvendelse.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for hjelp til å åpne telefonen min. Dere svarte raskt i åpningstiden😊Jeg er veldig glad for det. Hvis jeg skulle kunne ønske meg noe mer hadde det vært å få mulighet til å tilbakestille passord uten å få kode på sms. Kode på Mail utenfor åpningstid hadde vært supert i mitt tilfelle da jeg ikke var tilgjengelig på sms side. Heg manglet pukkode. Forstår imidlertid at det handler om sikkerhet Men altså jeg er fornøyd. TAKK
Så bra vi kunne hjelpe deg å få åpnet telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid veldig blide og hjelpsomme ved minste kontakt med Phonero.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Fredrik! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du kontakter oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
De gangene jeg har kontaktet kundeservice svarer de veldig raskt, de har også en fin pris på abb synes jeg. Så de kan virkelig anbefales
Tusen takk for hyggelig omtale, Ole! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Var meget skektisk til å skifte bedriftsabonnement fra Telenor til Phonero. Angree ikke et sekund. Phonereo gir like god service på små som store saker. Også den tekniske supporten er helt enestående. Veldig fornøyd med veiledning og oppfølging gjennom overgangen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ivar! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.