Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og tålmodig veiledning.veldig bra service. Grundig, rolig og tydelig veiledning
Så hyggelig å lese, Elisabeth! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Utmerket service og info om bedre abonement. Meget bra fra Phonero!
Så fint å lese, Kjell! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Gikk overVi har et lite firma og bestemte oss for å prøve Phonero etter at en entusiastisk selger ringte og fortalte om alle fordelene. Siden vi ikke hadde bindingstid fra før, kunne denne representanten fra Phonero opplyse om at vi som velkomstgave skulle få en iPhone 14 til en verdi av 10 000 kroner. Det var bindingstid på avtalen, og et bruddgebyr på 18 000 kroner. Da første regning kom, var den plutselig på 3 000 kroner, uten noen god forklaring. Etter dette bestemte vi oss for å gå tilbake til ICE, som tilbød å kjøpe oss ut av avtalen. som i utgangspunktet skulle ha koste oss 1 500 kroner per måned, noe som virket greit. Men etter at vi bestemte oss for å bytte leverandør, forventet vi et bruddgebyr på 18 000 kroner som ICE skulle dekke. Etter oppsigelsen fikk vi imidlertid inkassokrav på 2 000 kroner, fordi vi mistet tilgangen til Phoneros hjemmeside og derfor ikke kunne få betalt regningen. Det betyr at vi til sammen har betalt 5 000 kroner for én måneds bruk! Det siste sjokket kom da vi mottok et nytt inkassovarsel på 29 000 kroner. Nå var plutselig mobilen ikke lenger en gave, slik vi først ble lovet. Konklusjon Pass på – det er tydelig mange feller å gå i hos Phonero. Selskapet virker svært grådige, og det er mange skjulte kostnader som dukker opp etterhvert. Dette har vært en frustrerende opplevelse, og jeg vil fraråde andre små bedrifter å velge Phonero. til
Hei Bengt! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Fornøyde kunder er viktig for oss og vi tar slike tilbakemeldinger seriøst. Vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkel og grei administrasjon i portal, og utmerket kundeservice ved behov for support :-)
Så hyggelig å lese, Geir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Avbestillingsgebyr på 3000,- som det ikke aktivt opplyses om betingelsene for. Trenger ikke si noe mer. Kjeltringselskap!
Hei Arve! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Før endringen av dashbord med flytting av funksjonaliteter var jeg veldig fornøyd. Når fanen jeg bruker mest byttet plass og fører til flere tastetrykk er dette blitt tungvint.
Hei Frank! Vi setter stor pris på eventuelle tilbakemeldinger om funksjonaliteter i våre apper/tjenester dersom du ønsker å sende dette til oss direkte. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med spesifisering av problemet du fikk etter endring slik at vi kan sjekke opp i det/ta det med videre med produkt. Hilsen Cecilie i Phonero.
Misforsto ang påfyll m nett, fikk super hjelp i etterkant.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ingeborg! Hilsen Cecilie i Phonero.