Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero appen min hadde for en eller annen grunn slått seg vrang, (bugget seg). Phonero hjalp meg og løyse dette problemet enkelt og raskt. Veldig hyggelig betjening og god til og forklare.
Så fint å lese, Ole! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svært hyggelige, servicemindede og dyktige konsulenter. Har bla snakket med (anonymiserte navn). Saker jeg tar opp et medarbeiderne svært innstilt på å løse. Phonero har det beste kundeservicen jeg har vært borti. Dette har jeg erfart over flere år. Hilsen Eldbjørg
Så hyggelig å lese, Eldbjørg! Tusen takk for fin omtale 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask Svartid, hyggelig kundebehandlere og rask problemløsning/hjelp 😊
Tusen takk for hyggelig omtale, Tom! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Greit nok. Men kommer ikke til å anbefale Phonero til mine venner og bekjente
Takk for omtale, Tom! 😊 Vi setter pris på omtalen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hun var veldig blid, serviceminded og jeg merker at hun ga det "lille ekstra", du vet en medarbeider som setter kunden i fokus. (I motsetning til de som du bare merker kjeder seg på jobb...) Jeg hadde også noen spørsmål som jeg følte som litt dumme, men hun guidet meg trygt i havn. :) Ta vare på henne!
Så fint å lese, Frode! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundestøtte og systemet virker bra på bedrift.
Vi setter stor pris på omtalen din, Lene! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service! Takk for den gode hjelpen jeg fikk...
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Thomas! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.