Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk langt mer og bedre hjelp enn forventet. Super service.
Hei Kent. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Billig og bra dekning 👍god kundeservice. Veldig fornøyd
Hei Terje. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Siden jeg byttet for 1/2 år siden har jeg vært veldig fornøyd. Ble tilbudt en avtale fra en annen leverandør, men på grunn av dobbel utkjøp, var ikke dette mulig i bindingsperioden. Phonero svarte med å gi meg en enda bedre deal, selv om de ikke trengte å gjøre det :-)
Hei Lars. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Raskt svar hos kundesenteret. Hjelpsom og svært hyggelig mann som svarte. Han ordnet mine utfordringer!
Hei Anne. Så gøy å se at du er fornød med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Har vært administrator for mobiltelefoni i selskapet over lengre tid med erfaringer fra flere leverandører. Kort oppsummert så leverer Phonero på svært høyt nivå. Gode priser, godt administratorverktøy og ikke minst at man får god hjelp når behovet oppstår. Phonero er flinke til å følge opp kunden og er tilgjengelig når vi har behov for det. Kundebehandlerene er løsningsorienterte og på godt humør hver gang vi har behov for støtte.
Hei Cristopher. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, disse gode samarbeidene gjorde at vi klarte å bli beste kundeservice for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Ha en flott dag videre. Hilsen Mads, Phonero
Fikk den hjelpa eg ønsket så nå funker alt som før God kundebehandling
Hei Audun. Tusen takk for fin tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kundeservicen for oss som bedrift har vært veldig god med korte ventetider og god hjelp. Sentralbordløsningen dekker de fleste behov. For vår kommune som ikke er en by-kommune så er ikke mobil/mobiltbredbånd-dekningen god nok. For oss som administrerer telefoni i vår bedrift, så er det ganske mange portaler å forholde seg til. Jeg logger daglig på Bedriftsnett, Phonero Link og DinBedrift for å kunne finne all informasjon jeg trenger. I tillegg er det en egen portal for administrering av telefonkøer, med åpningstider og lydmeldinger. Føler dette kunne vært gjort mer sømløst.
Hei Kim. Vi takker for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Om du har innspill til hvor dekningen burde utbedres kan du sende dette til [email protected] så tar vi det videre. Vi jobber også kontinuerlig med å forbedre våre kundeportaler og håper å ha færre innlogginger i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero