Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god hjelp fra brukerstøtte. Hjelpsomme og hyggelige å prate med😊
Så fint å lese, Svein! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god hjelp, og god kontroll av innringer mot sikkerhet👍
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Iren! Hilsen Cecilie i Phonero.
Disse folkene har forstått konseptet kundebehandling. Totalpakken med fleksibilitet og gode priser, gjør dette til en fantastisk partner på mobiltelefoni. Responsivt supportsystem og dedikerte løsningsorienterte medarbeidere.
Så fint å lese, Lasse! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Eg vart lurt av seljar på telefon til å teikna bedriftsabonnement. Feilaktige opplysningar om pris. Seljar sa ingen ting om at det var bedriftsabonnement, og heller ingen ting om at prisane var eks. mva. Har prøvd å kansellera avtalen, men dei nektar. Har oppretta sak, men det skjer ingen ting. Aldri meir Phonero for min del.
Hei Arild! Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på dette. Send gjerne en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fekk kjapp og god hjelp når eg mista nettverkstilgang på mobilen.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Jørgin! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God oppfølging og service! Hittil ( en måned etter bytte) ingen skjulte kostnader eller lignende .
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kristin! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra system fungerer fint for vårt lille firma. Kan anbefalles
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Lasse! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.