Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang binding. Dyrt. Det verste er samtalekvaliteten. Må som regel ringe opp 2-3 ganger før vi får snakket. Stur unna.
Vi får dårlig dekning på mobildata og servicen er utrulig dårlig.
For med Phonero har ikke vi fått særlig telefoner gjennom lenger.. Møkkaselskap som ikke klarer fikse feil, ringe opp igjen og følge opp kundene. VELDIG missfornøyd og bytter selskap etter 3 mnd...
Rask bistand, hyggelige mennesker og mye billigere enn f. eks. Telenor.
De er utrolig dårlig bedrift på alle måter. PASS DERE FOR DEN TLF LEVERANDØREN.
Det er utrolig hvor mye problemer man kan få av å ha en mobiloperatør. Absolutt alle gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, er de helt på tur. Gjemmer seg bak forferdelige vilkår. Det fasinerende er om du spør spesifikt hvor det står ting, vet de ikke det, bare oversender deg en mail på mange sider med vilkår. Kom meg tilslutt ut av dette tullet etter krangling. Håper dette firmaet går konkurs, og alle som jobber i det begynner med andre ting en mobil/kundeservice.
Har alltid glidd knirkefritt hos meg. Takker så mye :) Så får jeg se om det går like bra på overgangen til Telia.