Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og meget vennlig. Imidlertid var kundeservicetelefonen stengt allerede kl 1500 igår og det var ikke greit.
Takk for hyggelig omtale, Amund! 😊 Vi er fortsatt tilgjengelig frem til klokken 16, om du ringer oss eller sender chat. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service, og svarer på henvendelser veldig raskt👍😁
Så fint å lese, Britt! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har hatt lyst til å bytte mobiloperatør fordi det er kjedelig med lang bindingstid. Det var først vanskelig pga. en oppsigelsestid i tillegg, på 3 mnd. som jeg ikke var klar over. Fikk veldig god hjelp og forståelse hos dyktig kundeoperatør. Han tok saken, og fulgte opp hele veien. Ringte tilbake som han hadde lovet og ordnet opp. Går ut med en mer positiv opplevelse av Phonero nå, enn det jeg hadde!
Takk for tilbakemelding, Sunny! Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med kundeservicen du fikk av oss og at du sitter igjen med et godt inntrykk. Det er viktig for oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har aldri fått bedre service noen steder :) Tusen Takk
Så hyggelig å lese, Kjellfrid! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra kundeservice og løsninger for bedrifter
Så hyggelig å lese, Gudmund! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Tilrettelegger for oss, og ikke for de. Det er få andre i denne bransjen som kan slå Phonero, vi har brukt de nå i 3 år og det har vært upåklagelig.
Så fint å lese, Linus! 😊 Vi setter stor pris på at dere velger oss som deres operatør! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg fikk en god og opplysende prat med en svært kompetent og hyggelig konsulent. Samtalen gav meg innsikt på innhold og fornuftig bruk av tjenesten jeg abonnerer på. Vil si at jeg definitivt beholder min avtale med Phonero og bevisstgjør min bruk av tjenesten fremover. Kommunikasjon av denne sorten er gull verdt for bedriften. Tusen takk;)
Så hyggelig å lese, Elisabet! Tusen takk for at du deler din erfaring med kundeservicen du fikk, det setter vi og vedkommende pris på 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.