Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
godt inntrykk og klare beskrivelser ved kontakt med kunderådgiver, dekning er stort sett veldig bra, men noen hull i utkantstrøk.
Vi setter stor pris på omtalen din, Svein! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig og grei. Behjelpelig selv om vi hadde sakt opp abonnement
Tusen takk for hyggelig omtale, Kristian! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Strålende kundeservice! Svarte henvendelsen på sekunder og løste problemet omgående! Har brukt flere leverandører tidligere. Dette er definitivt best på service og kvalitet.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Ragnar! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
veldig god service - hjalp med med alt, og flere ting som ikke var opplagt
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Erik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har nettopp blitt bedriftskunde. Det virker som at servicen er god hos Phonero.
Så hyggelig å lese, Øistein! Tusen takk for fin omtale, vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask og presis støtte i forbindelse med overføring av telefonnummer.
Så bra du fikk god hjelp under overføring! 😊 Takk for at du deler din erfaring med oss, Jan. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har fått ny iPhon 14. Jeg gjorde en feil ved å konfigurere eSIM kort. Måtte ringe fra min pc til 04500 for å få hjelp. Hyggelig prat og rask hjelp fra brukerstøtte😊👍
Så fint å høre at du fikk rask hjelp og løste problemet! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Branka! Hilsen Cecilie i Phonero.