Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilgjengelig kundeservice. Får raskt hjelp og svar på mine spørsmål
Hei Olaug. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Sentralbordløsningen har veldig mange muligheter og kundeservice bistår med å justere etter ønsker og behov.
Hei Mats. Godt å se du er fornøyd med sentralbordløsningen og vår kundeservice :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Har veldig god erfaring med bedriftsabonnement på mobil fra Phonero som vi bruker på min arbeidsplass. Jeg har derfor tenkt å fortsette å bruke Phonero når jeg nå slutter i jobben. Tok en telefon til Phonero for å få ordnet dette, og ble tatt godt i mot med god veiledning og service fra en hyggelig stemne i den andre enden. Veldig fornøyd!
Hei Ulf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, gøy å høre du ønsker å fortsette som kunde privat. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God og rask service, blid kundebehandler med god og informativ kunnskap.
Hei Lise. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde noen uvanlige utfordringer med mobilen, men fikk pedagogisk og vennlig service, og problemet ble fikset!
Hei Tønnes. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Hadde rotet med nye SIM-kort til meg og et annet familiemedlem, så jeg ringte service for hjelp. Kom igjennom på første ring, og minutter etterpå var alt i orden. Ellers liker jeg at dette abonnementet gir meg mer mobilnett for samme pris som tidligere abonnement.
Hei Eva. Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Super service, og de ordner alt jeg ønsker umiddelbart! Og; de tar telefon raskt HVER gang! Ikke noe ventemusikk og tull :-)
Hei Jon E. Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, utrolig gøy å lese. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret! Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero