Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har veldig god erfaring med bedriftsabonnement på mobil fra Phonero som vi bruker på min arbeidsplass. Jeg har derfor tenkt å fortsette å bruke Phonero når jeg nå slutter i jobben. Tok en telefon til Phonero for å få ordnet dette, og ble tatt godt i mot med god veiledning og service fra en hyggelig stemne i den andre enden. Veldig fornøyd!
Hei Ulf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, gøy å høre du ønsker å fortsette som kunde privat. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
God og rask service, blid kundebehandler med god og informativ kunnskap.
Hei Lise. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero
Jeg hadde noen uvanlige utfordringer med mobilen, men fikk pedagogisk og vennlig service, og problemet ble fikset!
Hei Tønnes. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Hadde rotet med nye SIM-kort til meg og et annet familiemedlem, så jeg ringte service for hjelp. Kom igjennom på første ring, og minutter etterpå var alt i orden. Ellers liker jeg at dette abonnementet gir meg mer mobilnett for samme pris som tidligere abonnement.
Hei Eva. Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Super service, og de ordner alt jeg ønsker umiddelbart! Og; de tar telefon raskt HVER gang! Ikke noe ventemusikk og tull :-)
Hei Jon E. Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding, utrolig gøy å lese. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret! Ha en fin dag. Hilsen Mads, Phonero
Hyttelige ansatte. Får raskt svar på epost og telefon.
Hei Ole. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden :-) Hilsen Mads, Phonero
Dere ga meg god veiledning over mob sånn at jeg kunne utføre det jeg måtte fra jobben og ikke tilkalle hjelp til adresse
Hei Tony. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero