Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror ikke det er mulig å yte bedre kundeservice enn det man får hos Phonero. Raskt, enkelt og uten ventetid. Nesten så man gleder seg til neste gang man trenger litt hjelp!
Hei Vidar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Skulle betale bruddgebyret til det andre selskapet jeg hadde til bedriften, og ingen snakk om at det ble kreditert i samtalen, så etter jeg hadde signert avtalen med de fikk jeg vite det😡 7000 er mye for et lite selskap som mitt.
Hei Merete, Det stemmer at vi kan kreditere eventuelle bruddgebyr fra tidligere operatør via fratrekk på faktura. Vi beklager for at du ikke ble godt nok informert om denne rutinen i forkant, og takker for din tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi valgte Phonero pga. pris/fleksibilitet og administrasjonspanelet og var veldig fornøyd med løsningen helt til Telia overtok. Våre ansatte jobber delvis hjemmefra og ute hos kunder/klienter og opplevde en vesentlig dårligere dekning enn den vi hadde med Telenor. En av våre ansatte som bor sentralt i Oslo og høyt over hus i nærheten mistet dekning og måtte stå et spesielt sted i leiligheten for ikke å få brudd på samtalene. Det skjedde ikke tidligere.
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har benyttet phonero sine tjenester i flere år. Bytter nå fra jobb mobil til privat avtale da jeg har blitt pensjonist. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Jeg har alltid vert fornøyd med Phonero, de som jobber der er flinke, tålmodige, kunnskapsrike og løsningsorienterte. Får alltid god hjelp i fra dere.
Hei Joar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Byråkratisk når det kommer til eierskifte. Har ikke opplevd det så tungvint med eierskifte hos noen andre leverandører som hos Phonero, enda sammenligningsgrunnlaget er stort siden vi har skiftet eiere og har måttet kontakte samtlige leverandører m.m.. F.eks. krever Phonero signatur fra en i bedriften med signaturrett, som om Phonero har like strengt regelverk som Brønnøysundregistret. I stedetfor å være tydelig i forkant, korrigeres det i etterkant og skaper merarbeid.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Sikkerheten rundt eierskifte er svært viktig på grunn av at telefonnummer er en personlig eiendel og kan benyttes til identifikasjonstyverier. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss og vi vil se på andre løsninger som kan gjøre dette enklere i fremtiden. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Jeg opplever at mitt abonnement hos Phonero gir full dekning for mine behov i forhold til mobiltelefoni og mobildata.
Hei Magnus, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero