Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byråkratisk når det kommer til eierskifte. Har ikke opplevd det så tungvint med eierskifte hos noen andre leverandører som hos Phonero, enda sammenligningsgrunnlaget er stort siden vi har skiftet eiere og har måttet kontakte samtlige leverandører m.m.. F.eks. krever Phonero signatur fra en i bedriften med signaturrett, som om Phonero har like strengt regelverk som Brønnøysundregistret. I stedetfor å være tydelig i forkant, korrigeres det i etterkant og skaper merarbeid.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Sikkerheten rundt eierskifte er svært viktig på grunn av at telefonnummer er en personlig eiendel og kan benyttes til identifikasjonstyverier. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss og vi vil se på andre løsninger som kan gjøre dette enklere i fremtiden. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Jeg opplever at mitt abonnement hos Phonero gir full dekning for mine behov i forhold til mobiltelefoni og mobildata.
Hei Magnus, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, rask tilbakemelding, løsningsorientert.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
(Anonymisert) har ikke truffet en mann som ham. Jeg skulle inn på et område som for meg var langt over det jeg holder på til vanlig. Han var som en guide i jungelen. passet at jeg det rette i en presset situasjon. Kom i mål takket være han. For en person. Tusen takk.
Tusen takk for super service, hyggelig samtale og at dere gjorde det mye enklere enn det jeg fryktet å få løst mitt problem i dag.
Hei Susanne, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Fint å se problemet løste seg. Mvh Mads Phonero
God nettbasert telefonsentralløsning - men den mangler flere muligheter til å administrere brukere og abonnement. God nettportal for bedrifter med mye informasjon - men dessverre ikke så lett tilgjengelig informasjon, og bare en så enkel ting som å øke datapakke finnes det ingen mulighet for. Heller ingen instruksjon om hvordan man kan endre sine egne produkter. Her er det stor mulighet for forbedring.
Hei Bernt, Takk hyggelig tilbakemelding. Vi jobber for tiden med en ny selvbetjeningsløsning som inneholder mulighet til å endre på datapakker og andre tjenester. Om du ønsker å være en av våre pilotkunder for å teste denne løsningen før lansering, kan du sende oss en mail til [email protected] med ditt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Etter mye frem og tilbake gjorde (anonymisert) mer enn en kan forvente for at saken ordnet seg. Jeg er ekstremt takknemlig for jobben han gjorde for å hjelpe meg.
Hei Øystein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero