Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med den personlige kontakten jeg har hatt med dere på telefon, men opplever nok at prosessen med å skifte fra bedrift til privat er noe omstendelig med et omfattende skjema, hvor jeg må fylle ut navn og adresse flere ganger. Jeg tror kanskje det hadde vært enklere å la bedriftsabonnementet falle bort 01.03.2019, og deretter tegne et nytt abonnement hos dere eller andre. Ellers er jeg glad for å ha bidratt til at faksen blir avskaffet hos dere. Opplys gjerne også at det går an å svare med pdf-scan
Hei Frank, Takk for konstruktiv og god tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God løsning for sentralbord, enkel oversikt på bedriftsnett. Gode priser
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
I am satisfied, the customer service professional, skilled. They understand my situation. And i feel they want to help, and solve my problem quickly.
Hi Laszlo, Thanks for the nice feedback! Best regards, Mads Phonero
Vi har vært kunde i kort tid men meget bra kundeservice så langt. Ordner ting som man etterspørr.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kun positive opplevelser fra salg til support. Føler at Phonero ønsker kundens beste både på innhold og pris.
Hei Elin, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fikk god info og oppfølging av kundebehandler i forbindelse med min henvendelse, og er godt førnøyd med dette.
Hei Matti, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Erfaringen med Phonero er god, men dekningen var bedre før de gikk over til Telia.
Hei Olav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi sjekke om det er planlagt utbedring i ditt område. Mvh Katrine Phonero