Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har abonnement som fungerer godt til en rimelig pris. På kundeservice møter du hyggelige folk som gir deg god hjelp.
Så bra at du opplever oss slik, Tone! Vi gjør alt vi kan for at du skal få den hjelpen du trenger 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Her er det kunnskapsrike medarbeidere som svarer på de spørsmål jeg har og de kommer med gode råd.
Tusen takk, Tone! Det var hyggelig å lese. Denne omtalen skal jeg dele med vårt kundesenter 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Hadde selvfølgelig tatt feil av pin/puk kode brevene, men brukerstøtte hjalp meg fint igjennom til oppgaven var løst. Det var jeg veldig takknemlig for!
Tusen takk for fin omtale, Sarah! Så bra det ordnet seg med PIN/PUK koden din! Vi er alltid klar for å hjelpe deg når du trenger det 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Har vært kunde hos Phonero i 3 år. Jeg var i utgangspunktet fornøgd med dem tidligere. Selv om dekningen er dårligere enn konkurenter. Så byttet jeg til Talkmore. Da ringte Phonero meg dag inn og ut. Tilslutt tenkte jeg at siden jeg har bært der tidligere kan jeg vell ikke bli så missfornøgd nå. Meen. Det oppstod en missforståelse mellom meg og selger, hvor det plutselig var 2 år binding. Jeg svarte kontant nei på mail når ordre bekreftelse kom. Og sendte etter angreskjema, og ga utrykk for at her var det komt med en binding jeg ikke var klar over. De skulle da ha betalt for bruddet. De forholder seg rett og slett ikke til regler og lover. Det virker nå som at dette ikke går å ordne. Vær veldig forsiktig med Phonero. Dårlig dekning og kundeservice er bra når du er kunde. Men de nekter å forholde seg til forbrukers rettigheter. har nå Talkmore, mye bedre dekning og priser. De er også gode på kundeservice!
Hei, Preben. Dette vil vi gjerne undersøke. Nå kjenner ikke jeg til om din avtale var for bedrift eller privat. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan kontakte oss på [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero
Vi får alltid god hjelp når vi har behov for det. Rask respons
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Lars! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg trengte hjelp for mobilen som funket dårlig og kundeservice var helt super. Jeg har mobilen min på fransk og han bytte språk på sin side og prøvde å lese fransk for å gi instruksjonene. Alt dette med stor entusiasme og løste problemet. Jeg håper at han får vite om denne omtalen. Merci beaucoup! 😃
For en utrolig hyggelig tilbakemelding, Gael. Tusen takk! Denne skal jeg ta med videre til kundebehandleren 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Veldig god kundeservice, god dekning, jwg er fornøyd med phonero generelt
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, Vilma! Vi skal fortsette å levere god kundeservice og dekning 😊 Hilsen Dina i Phonero.