Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aktivering av 2 simkort for bedriften. Tok lengre tid enn normalt, men fikk ordnet det til slutt.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Talitor! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjempegod service da jeg møtte på problem med å sette opp data sim. Har abb gjennom arbeidsgiver og har da et meget rimeligere abb med 100 x mer GB til samme pris som hos tidligere leverandør.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Åse! Hilsen Cecilie i Phonero.
Service og effektivitet som funker til 100 % tilfredshet hos meg
Så fint å lese, Johnny! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra service, god forståelse, gir god veiledning på tekniske vanskeligheter.
Tusen takk for hyggelig omtale, Lene! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig og rask kundeservice. Får alltid den hjelpen jeg ønsker!
Så hyggelig å lese, Fida! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Føler meg lurt. Selger ringte opp og sa han kom fra mitt tidligere selskap. Sa han kunne gi meg ett bedre tilbud, noe jeg takket ja til. Forstod for sent at dette ikke var det jeg trodde det var, men sa meg villig til å gi det en sjanse. Etter dårlige opplevelser med kundeservice bestemte jeg meg for å si opp avtale mot et bruddgebyr på kr 3.800,- Så får vel se på dette som en dyrekjøpt erfaring med et useriøst selskap.
Hei Jorge-Marius! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service! Fikk til og med bestilt og levert nytt eSIM på en søndag.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Raymond! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.