Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!
Hei Tarald, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Direkte kontakt med en som hjalp meg. Ingen tastetrykk, ingen ventetid. Raskt og effektivt !
Hei Mette, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine
Bedriften vår hadde dette selskapet, desidert det aller værste vi har vært borti. Hvordan den ligger så høyt her er VELDIG rart.
Hei, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med innspill til forbedringer. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!
Hei Klara, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Slipper å sitte i telfonkø i timesvis for å eventuelt få snakke med suport.
Hei Idar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Er jo fantastisk tungvint å gjøre endringer osv. dette må vel kunne gjøres mindre byråkratisk. Hva med en vanlig e-post?
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har i dag lansert tjenesten ditt Phonero, her kan du blant annet endre din datapakke og finne annen nyttig informasjon angående ditt abonnement. https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/ditt-phonero Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads Phonero