Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!
Hei Klara, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Slipper å sitte i telfonkø i timesvis for å eventuelt få snakke med suport.
Hei Idar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Er jo fantastisk tungvint å gjøre endringer osv. dette må vel kunne gjøres mindre byråkratisk. Hva med en vanlig e-post?
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har i dag lansert tjenesten ditt Phonero, her kan du blant annet endre din datapakke og finne annen nyttig informasjon angående ditt abonnement. https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/ditt-phonero Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads Phonero
Hyggelig service, men dog alt for treg respons i vårt tilfelle.
Hei Charlotte, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager at ting har tatt for lang tid og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Når det gjelder kjøp av ekstra datapakke så er det en forsinkelse når du får meldingen at data er brukt opp. I mellomtiden er det dyr datapris som overstiger prisen på pakken. Skulle være greit med roll over av ekstra innkjøpte data sånn det kan legges igjen ekstra. Fryktelig dyrt om du overstiger din datapakke..
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås med tjenesten datakontroll. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt med oss på [email protected]. Mvh Mads Phonero
Phonero leverer gode tjenester til en rimelig pris.
Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Som bedriftskunde er vi kjempefornøyd med kundeservice, alltid vennlig og effektivt, priser er greie, utfordringen er dekning til tider.
Hei Maja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero