Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Terningkast 10 👍😊 Meget fornøgd med den totale pakken 👍😊
Heisann, Tobby ;) Utrolig moro å få terningkast 10, denne tar jeg videre til kundesenteret! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
er fornøgd med phonero. har anbefalt til andre....
Hei, Erlend Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero, og har anbefalt oss til andre! Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
god pris og god dekning ingen problemer mrd kontakt.
Heisann Guttorm Så gøy å se at du er fornøyd med pris og dekning! Vi skal være først i Norge med landsdekkende 5G og allerede nå har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia - Det er vi stolte av. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med Phonero og spesielt med kundesupporten. Byttet status på firma fra AS til Enkeltpersonforetak, dette ble ordnet raskt. Likeledes support i forbindelse med tvillingkort.
Hei, Elisabeth Godt å se at du er fornøyd og fikk løst omgjøringen av selskap raskt. I Din Bedrift har du enkel oversikt over alle fakturaene, kan endre abonnement, bestille nye Datakort, Tvillingkort, test den gjerne ut på db.phonero.no Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
God service når nødvendig. Ryddig faktura. Bra priser på abbonement.
Heisann Pål. Takk for hyggelig tilbakemelding! I Din Bedrift har alle fakturaene enkelt tilgjengelig og kan også se prisene på produktene om du ønsker å endre. Dette gjør det enkelt, oversiktig og forutsigbart :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice og kort ventetid på telefon. Får god og rask hjelp
Heisann Roy. Godt å se at du er fornøyd. Vi er stolte av å ha beste kundeservice for bedrifter kåret av EPSI 2021 og Bytt-favoritt. God kundeservice og kort ventetid på telefon er noen av årsakene til at vi vant. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Det er som forventet. God dekning og stabil. Prisen er selvsagt for høy 🙂
Hei, Jan. Så flott å se at du er fornøyd med oss! God og stabil dekning er viktig, men det er også en tilpasset datapakke ut fra hva man bruker- Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se om du har korrekt datapakke eller om det er noen andre datapakkestørrelser som kanskje passer bedre :) Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero