Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telenor til Phonero, har 2 telefoner samt mobilruter i min bedrift - sparer 18000,- i året!!! Gode avtaler, bedre kundeservice, å god dekning over hele landet! Anbefales 😀
Hei, Anette. Så godt å se at du har fått godt tilpasset abonnement til ditt behov. I Din Bedrift kan du enkelt ha kontroll på bedriftens forbruk, se faktura og endre abonnement ved behov. Vi skal også være først i Norge med landsdekkende 5G, så nå skal dekningen bli enda bedre! ;) Ha en flott dag Hilsen Christer, Phonero
Helt perket på kundeservice og utførelse på forespurte oppgaver!
Hei, Glenn Så godt å se at du er fornøyd med vårt kundesenter! Test gjerne ut Din Bedrift, vår gratis administrasjonsportal for hele bedriften. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Vi er fornøyd med servicen og dekningen. Alt fungerer fint og det er lett å gjøre endringer 😊
Heisann Ole Så godt å se at du er fornøyd med dekningen. I dag har over 2 millioner tilgang til 5G fra Telia, men innen utgangen av 2023 skal vi være først ute med Landsdekkende 5G, det er vi stolte av :) I Din Bedrift kan du også administrere alle abonnementene, bestille nye og se fakturaene svært enkelt. Sjekk gjerne ut db.phonero.no Hilsen Christer, Phonero
Meget tålmodig og pedagogisk, behagelig type 😀 Har ikke kommet inn på Min bedrift før til tross for mange forsøk, men han greide å veilede en "gammel mann" 😀
Hei, Kennet Så gøy å se at du har fått prøvd ut Din Bedrift! Gratis er den og utrolig mange muligheter har den, som endre abonnement, bestille overføringer, se PIN/PUK og mye mer. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Phonero fungerer greit og vi får greit med tilbakemeldinger fra selskapet.
Heisann Anton. Så godt å se at dere er fornøyd med oss! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Hilsen Christer, Phonero
Billig i forhold til andre og god dekning. Grei oversikt av faktura. Serviceinnstilt !
Heisann Anmay. Så gøy å se at dere er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Dårlig dekning og tekniske problemer. Ikke noe bra opplevelse, kranglet med kundeservice, fikk abonnement med bindingstid enda jeg sa klart ifra om at det skulle jeg ikke ha.
Heisann Jon. Slik skal det ikke være, så her vil vi gjerne undersøke. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan kontakte oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero.