Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig abonnement og bra kundeservice, går helt greit og prate med, slipper og vente lenge før de tar tlf.
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi har hatt forskjellige telefonleverandører i årenes løp, men maken til hyggelig, ryddig, rask og resultatfokusert oppfølging har vi aldri tidligere erfart. Jeg gir Phonero terningkast 6!
Hei Togga, Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Enkelt å logge inn og ut av grupper både fra webside og mobilapp.
Hei Leif, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg har ikke snakket med tjenesteleverandøren på nesten 3år. Det gir meg et bilde på at med Phonero er et stabilt selskap. Det har sjelden vært problemer med dekning eller andre leverandør- relaterte ting.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Vår overgang fra hustelefoner til mobiltelefoner i bedriften har gått nesten smertefritt med god støtte fra Phonero. Litt uvant å treffe forskjellige mennesker på support hver gang, men alle vi har møtt har vært godt oppdatert på våre siste spørsmål. Loggføringen i Phonero fungerer tydeligvis godt.
Hei Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero har bra priser og utmerket service, samt gode selvbetjeningsløsninger. Kan absolutt anbefales
Hei Rune, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med den personlige kontakten jeg har hatt med dere på telefon, men opplever nok at prosessen med å skifte fra bedrift til privat er noe omstendelig med et omfattende skjema, hvor jeg må fylle ut navn og adresse flere ganger. Jeg tror kanskje det hadde vært enklere å la bedriftsabonnementet falle bort 01.03.2019, og deretter tegne et nytt abonnement hos dere eller andre. Ellers er jeg glad for å ha bidratt til at faksen blir avskaffet hos dere. Opplys gjerne også at det går an å svare med pdf-scan
Hei Frank, Takk for konstruktiv og god tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero