Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
SHT opplever overgangen til Phonero som veldig vellykket. Vi har mottatt god informasjon på riktige tidspunkt i forhold til prosessen, og når Phonero gjennomførte en opplæring i Phonero Appen så var den nedskalert og tilpasset det nødvendige. Brukerne ble ikke overkjørt med masse info om ALT som er mulig i Appen, men en nøktern og god tilnærming til det viktigste. Fiffige detaljer kan vi ta på et senere tidspunkt når brukerne er mer vant til løsningen.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Dette skal jeg ta med videre til vår leveranseavdeling. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Etter at vi fikk nye sim-kort i vår en gang har jeg ofte dårlig dekning både hjemme, men særlig på jobb og i området rundt jobb. Dette er veldig frustrerende da mye av hverdagen min består i å prate i telefonen...
Hei Lisbeth, Takk for din tilbakemelding. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Billig og bra. Kunne hvert litt mer data til privatmarkedet.
Hei Stig, Takk for innspill og hyggelig tilbakemelding! Jeg tar ditt ønske videre til vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Leverer som avtalt. Litt innkjøringsproblemer, men ting fungerer veldig bra. Veldig bra oppfølgning
Hei Roy, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg er fornøyd med Phonero's service og raske respons. Stort sett bra dekning, men noen områder med dårlig dekning har vi. I mitt området ble dekningen dårligere da Phonero gikk over til Telia.
Hei Øyvind, Takk for fin tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbygging/oppgradering i ditt området. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi i kommunen er bedriftskunde hos Phonero. Vi er i gang med å gå over til Phonero sentralbord og vi har en mengde kontoer som skal opprettes og abonnement som skal flyttes og organiseres. Vi får veldig god bistand fra Phonero når vi gjennomføre denne jobben og de oppgaver som skal løses daglig.
Hei Reidun, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Support er alltid tilgjengelig, svarer øyeblikkelig.
Hei Christen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero