Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Phonero's service og raske respons. Stort sett bra dekning, men noen områder med dårlig dekning har vi. I mitt området ble dekningen dårligere da Phonero gikk over til Telia.
Hei Øyvind, Takk for fin tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbygging/oppgradering i ditt området. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi i kommunen er bedriftskunde hos Phonero. Vi er i gang med å gå over til Phonero sentralbord og vi har en mengde kontoer som skal opprettes og abonnement som skal flyttes og organiseres. Vi får veldig god bistand fra Phonero når vi gjennomføre denne jobben og de oppgaver som skal løses daglig.
Hei Reidun, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Support er alltid tilgjengelig, svarer øyeblikkelig.
Hei Christen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Rask og nøyaktig hjelp fra kundeservice da jeg trengte det.
Hei Gudrun, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt dette abonnementet siden dere het Ventelo. Når noen ringer for å selge samme tjeneste, svarer vi at vi har dette abonnementet. Da ønsker de oss en fin dag videre. Vi ser det som et godt tegn.
Hei Harald, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Utrolig god service! Når man trenger hjelp får man respons på problemet pronto og ting blir løst på en effektiv måte.
Hei Odd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ekstremt dårlig kundeservice, arrogant holdning og foretningsmodell. Endrer priser uten varsel.
Hei Magnus, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero