Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nytt SIM-kort og mistet mobildata

Omtale av  Kristian S

Nytt SIM-kort og mistet mobildata. Har vært hos Elkjøp men de finner ingen feil med innstillinger. Prøvd og komme i kontakt med Plussmobil på telefon men uendelig lang ventetid uansett tid på dagen. Dette er ekstremt trøblete.....

Svar fra PlussMobil
05.10.2023 21:14

Hei Kristian, Det høres ikke bra ut! Jeg håper du har fått løst problemet ditt nå, hvis ikke ta kontakt med oss på [email protected] så tar tak i i dette med en gang. Det er ikke alltid at forhandler kan finne ut av innstillinger osv, og det er alltid best å få dette fra oss. Se eventuelt denne siden for korrekte innstillinger: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil

Betryggende med profesjonell, teknisk kompetent kundestøtte

Omtale av  Lotte

Da jeg mistet mobilen min på motorveien i Tyskland, fikk jeg god støtte underveis fra kundeservice i PlussMobil. Løsningsdyktig selv om jeg ikke fikk mobilnummeret opp å stå før jeg var hjemme igjen etter noen dager, fikk jeg hjelp med å koble opp iPad mot mobildata, så jeg var hjulpen.

Svar fra PlussMobil
03.10.2023 07:53

Hei Lotte, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med hjelpen fra oss på kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Nytt simkort

Omtale av  Beate M

Etter det nye simkortet ble innstallert fungerer ikke MMS. Snakket med kundeservice og fikk tilsendt en mail med forklaring på hva jeg skal gjøre i innstillinger på telefonen. Nå har jeg prøvd flere ganger og det fungerer fremdeles ikke..... Alt virket som det skulle med det forrige simkortet. Så da blir det å finne en ny leverandør.

Svar fra PlussMobil
03.10.2023 10:30

Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen - det er synd å høre at du har hatt problemer med å starte opp hos oss. Det kan virke som din telefon ikke har akseptert våre innstillinger, men det skal gå fint å løse. Ta kontakt på [email protected] så skal vi se nærmere på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Nikolas ok++

Omtale av  Harald N

Veldig god kommunikasjon👍 kundeservice på topp og god responstid og problemløsning.. takk

Svar fra PlussMobil
02.10.2023 09:27

Hei Harald, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra Nikolas :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Hold dere unna! Det virket bra en stund intil...

Omtale av  Ikkeglad

Virket helt greit til jeg satte inn det nye såkalt sikkre, nye brikka/kortet. Prøvd å få orden på det med tips på firmaets side og søk på nett... Glem det!!! Førsøkt med _få tilsendt oppsett for internett og mms_ Tilbakestille nettverksinstillinger_Restartet mange ganger osv.osv... Nå går det ikke ann å koble til med mobildata for å komme på nett/WWW og heller ikke sende eller ta imot bildemeldinger i mms. Har holdt på i flere timer og gir nå opp og velger å gå til annen leverandør. En * er samme som 0....

Svar fra PlussMobil
03.10.2023 10:32

Hei! Det er veldig synd å høre at du ikke kom i gang med det nye SIM-kortet. Her var nok noe spesielt med innstillingene på telefonen din som ikke var satt opp riktig. Dette hjelper vi gjerne med, så ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] så skal vi få løst problemet :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nytt simkort igjen! Mobildata fungerer ikke.

Omtale av  Petter

Kontaktet kundeservice som sendte en link. Fulgte tråden, men fortsatt uten nett. Jeg har ikke wifi i arbeidstiden og kundeservice stenger tidlig. Må ta fri fra jobben for å sette opp telefonen jeg er helt avhengig av. Uprofesjonelt!

Svar fra PlussMobil
26.09.2023 22:56

Hei Petter, Det høres ikke bra ut! Her må det være noe feil med innstillingene på din telefon, eller kanskje du har fått feil link/informasjon fra oss. Har du fått mobildata i gang nå? Hvis ikke ta kontakt med oss med en gang så skal vi få løst dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Dårlig

Omtale av  Odd

Problemfri og ryddig bestillig og ordreprosess. Markedsfører seg som billig. Noe de ikke er siden de faktiske kostnader er godt skjult. Dårlig app. Varsler om prisøkning i god tid,, men selv da pakkes det inn i tvilsom markedsføring. Kundesevice burde fått bedre opplæring. Plussmobil den dårligste blant de som mener å være et billig alternativ.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:47

Hei Odd, Det er beklagelig å høre om dine erfaringer med abonnementet. Takk for tilbakemeldingen - dette er verdifullt for oss slik at vi kan forbedre oss fremover. Hvilke priser spesifikt er det du tenker er skjult? Vi opplyser om alle våre priser på våre nettsider, og setter pris på om du kan sende oss en e-post på [email protected] og forklare dette nærmere. Kanskje vi da kan gjøre noen endringer på informasjonen på våre nettsider basert på dine tilbakemeldinger. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Supert

Omtale av  Kennet

Jeg er utrolig fornøyd med plussMobil er det beste abonnement jeg. har hatt

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:40

Hei Kennet, Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd, men...

Omtale av  Ole K

Det er enkelt oversiktlig og rimelig abonnement, men å bli påtvunget nytt simkort som jeg protesterer på, så er det takk og farvel.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 09:08

Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har vært fornøyd med abonnementet til nå. Synd å høre at du forlater oss. Vi jobber med å flytte til en ny teknisk plattform, og da må alle våre kunder bytte SIM-kort. Dette er ikke noe skummelt, og er en nødvendig endring for at vi skal kunne fortsette å levere rimelige priser og best dekning. Men forstår hvis du føler at det er litt bry å bytte SIM-kort. Håper du velger å prøve oss igjen på et senere tidspunkt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Pris på abonnement

Omtale av  Sidsel

summen da jeg fikk første faktura ver dobbelt så dyr som den jeg bestilte.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig rask og hyggelig kundeservice

Omtale av  Mette

Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍

Superrask kundeservice

Omtale av  Sigurd

Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.

Hvis det var mulig å gi 0 hadde jeg gjort det

Omtale av  Eirik

Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:38

Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Stort sett fornøyd, men bruker opp mobildata for raskt

Omtale av  Frøydis G

Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:42

Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil

Eksemplarisk

Omtale av  Per

Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.

Svar fra PlussMobil
31.08.2023 08:32

Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service, god pris.

Omtale av  Håvar M

Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR