PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nytt SIM-kort og mistet mobildata. Har vært hos Elkjøp men de finner ingen feil med innstillinger. Prøvd og komme i kontakt med Plussmobil på telefon men uendelig lang ventetid uansett tid på dagen. Dette er ekstremt trøblete.....
Hei Kristian, Det høres ikke bra ut! Jeg håper du har fått løst problemet ditt nå, hvis ikke ta kontakt med oss på [email protected] så tar tak i i dette med en gang. Det er ikke alltid at forhandler kan finne ut av innstillinger osv, og det er alltid best å få dette fra oss. Se eventuelt denne siden for korrekte innstillinger: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil
Da jeg mistet mobilen min på motorveien i Tyskland, fikk jeg god støtte underveis fra kundeservice i PlussMobil. Løsningsdyktig selv om jeg ikke fikk mobilnummeret opp å stå før jeg var hjemme igjen etter noen dager, fikk jeg hjelp med å koble opp iPad mot mobildata, så jeg var hjulpen.
Hei Lotte, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med hjelpen fra oss på kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter det nye simkortet ble innstallert fungerer ikke MMS. Snakket med kundeservice og fikk tilsendt en mail med forklaring på hva jeg skal gjøre i innstillinger på telefonen. Nå har jeg prøvd flere ganger og det fungerer fremdeles ikke..... Alt virket som det skulle med det forrige simkortet. Så da blir det å finne en ny leverandør.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen - det er synd å høre at du har hatt problemer med å starte opp hos oss. Det kan virke som din telefon ikke har akseptert våre innstillinger, men det skal gå fint å løse. Ta kontakt på [email protected] så skal vi se nærmere på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig god kommunikasjon👍 kundeservice på topp og god responstid og problemløsning.. takk
Hei Harald, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk fra Nikolas :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Virket helt greit til jeg satte inn det nye såkalt sikkre, nye brikka/kortet. Prøvd å få orden på det med tips på firmaets side og søk på nett... Glem det!!! Førsøkt med _få tilsendt oppsett for internett og mms_ Tilbakestille nettverksinstillinger_Restartet mange ganger osv.osv... Nå går det ikke ann å koble til med mobildata for å komme på nett/WWW og heller ikke sende eller ta imot bildemeldinger i mms. Har holdt på i flere timer og gir nå opp og velger å gå til annen leverandør. En * er samme som 0....
Hei! Det er veldig synd å høre at du ikke kom i gang med det nye SIM-kortet. Her var nok noe spesielt med innstillingene på telefonen din som ikke var satt opp riktig. Dette hjelper vi gjerne med, så ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] så skal vi få løst problemet :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kontaktet kundeservice som sendte en link. Fulgte tråden, men fortsatt uten nett. Jeg har ikke wifi i arbeidstiden og kundeservice stenger tidlig. Må ta fri fra jobben for å sette opp telefonen jeg er helt avhengig av. Uprofesjonelt!
Hei Petter, Det høres ikke bra ut! Her må det være noe feil med innstillingene på din telefon, eller kanskje du har fått feil link/informasjon fra oss. Har du fått mobildata i gang nå? Hvis ikke ta kontakt med oss med en gang så skal vi få løst dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Problemfri og ryddig bestillig og ordreprosess. Markedsfører seg som billig. Noe de ikke er siden de faktiske kostnader er godt skjult. Dårlig app. Varsler om prisøkning i god tid,, men selv da pakkes det inn i tvilsom markedsføring. Kundesevice burde fått bedre opplæring. Plussmobil den dårligste blant de som mener å være et billig alternativ.
Hei Odd, Det er beklagelig å høre om dine erfaringer med abonnementet. Takk for tilbakemeldingen - dette er verdifullt for oss slik at vi kan forbedre oss fremover. Hvilke priser spesifikt er det du tenker er skjult? Vi opplyser om alle våre priser på våre nettsider, og setter pris på om du kan sende oss en e-post på [email protected] og forklare dette nærmere. Kanskje vi da kan gjøre noen endringer på informasjonen på våre nettsider basert på dine tilbakemeldinger. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er utrolig fornøyd med plussMobil er det beste abonnement jeg. har hatt
Hei Kennet, Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det er enkelt oversiktlig og rimelig abonnement, men å bli påtvunget nytt simkort som jeg protesterer på, så er det takk og farvel.
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har vært fornøyd med abonnementet til nå. Synd å høre at du forlater oss. Vi jobber med å flytte til en ny teknisk plattform, og da må alle våre kunder bytte SIM-kort. Dette er ikke noe skummelt, og er en nødvendig endring for at vi skal kunne fortsette å levere rimelige priser og best dekning. Men forstår hvis du føler at det er litt bry å bytte SIM-kort. Håper du velger å prøve oss igjen på et senere tidspunkt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
summen da jeg fikk første faktura ver dobbelt så dyr som den jeg bestilte.
Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍
Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.
Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!
Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før
Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil
Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.
Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.