Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hold dere unna! Det virket bra en stund intil...

Omtale av  Ikkeglad

Virket helt greit til jeg satte inn det nye såkalt sikkre, nye brikka/kortet. Prøvd å få orden på det med tips på firmaets side og søk på nett... Glem det!!! Førsøkt med _få tilsendt oppsett for internett og mms_ Tilbakestille nettverksinstillinger_Restartet mange ganger osv.osv... Nå går det ikke ann å koble til med mobildata for å komme på nett/WWW og heller ikke sende eller ta imot bildemeldinger i mms. Har holdt på i flere timer og gir nå opp og velger å gå til annen leverandør. En * er samme som 0....

Svar fra PlussMobil
03.10.2023 10:32

Hei! Det er veldig synd å høre at du ikke kom i gang med det nye SIM-kortet. Her var nok noe spesielt med innstillingene på telefonen din som ikke var satt opp riktig. Dette hjelper vi gjerne med, så ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] så skal vi få løst problemet :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nytt simkort igjen! Mobildata fungerer ikke.

Omtale av  Petter

Kontaktet kundeservice som sendte en link. Fulgte tråden, men fortsatt uten nett. Jeg har ikke wifi i arbeidstiden og kundeservice stenger tidlig. Må ta fri fra jobben for å sette opp telefonen jeg er helt avhengig av. Uprofesjonelt!

Svar fra PlussMobil
26.09.2023 22:56

Hei Petter, Det høres ikke bra ut! Her må det være noe feil med innstillingene på din telefon, eller kanskje du har fått feil link/informasjon fra oss. Har du fått mobildata i gang nå? Hvis ikke ta kontakt med oss med en gang så skal vi få løst dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Dårlig

Omtale av  Odd

Problemfri og ryddig bestillig og ordreprosess. Markedsfører seg som billig. Noe de ikke er siden de faktiske kostnader er godt skjult. Dårlig app. Varsler om prisøkning i god tid,, men selv da pakkes det inn i tvilsom markedsføring. Kundesevice burde fått bedre opplæring. Plussmobil den dårligste blant de som mener å være et billig alternativ.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:47

Hei Odd, Det er beklagelig å høre om dine erfaringer med abonnementet. Takk for tilbakemeldingen - dette er verdifullt for oss slik at vi kan forbedre oss fremover. Hvilke priser spesifikt er det du tenker er skjult? Vi opplyser om alle våre priser på våre nettsider, og setter pris på om du kan sende oss en e-post på [email protected] og forklare dette nærmere. Kanskje vi da kan gjøre noen endringer på informasjonen på våre nettsider basert på dine tilbakemeldinger. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Supert

Omtale av  Kennet

Jeg er utrolig fornøyd med plussMobil er det beste abonnement jeg. har hatt

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:40

Hei Kennet, Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd, men...

Omtale av  Ole K

Det er enkelt oversiktlig og rimelig abonnement, men å bli påtvunget nytt simkort som jeg protesterer på, så er det takk og farvel.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 09:08

Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har vært fornøyd med abonnementet til nå. Synd å høre at du forlater oss. Vi jobber med å flytte til en ny teknisk plattform, og da må alle våre kunder bytte SIM-kort. Dette er ikke noe skummelt, og er en nødvendig endring for at vi skal kunne fortsette å levere rimelige priser og best dekning. Men forstår hvis du føler at det er litt bry å bytte SIM-kort. Håper du velger å prøve oss igjen på et senere tidspunkt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Pris på abonnement

Omtale av  Sidsel

summen da jeg fikk første faktura ver dobbelt så dyr som den jeg bestilte.

Veldig rask og hyggelig kundeservice

Omtale av  Mette

Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR