PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Virket helt greit til jeg satte inn det nye såkalt sikkre, nye brikka/kortet. Prøvd å få orden på det med tips på firmaets side og søk på nett... Glem det!!! Førsøkt med _få tilsendt oppsett for internett og mms_ Tilbakestille nettverksinstillinger_Restartet mange ganger osv.osv... Nå går det ikke ann å koble til med mobildata for å komme på nett/WWW og heller ikke sende eller ta imot bildemeldinger i mms. Har holdt på i flere timer og gir nå opp og velger å gå til annen leverandør. En * er samme som 0....
Hei! Det er veldig synd å høre at du ikke kom i gang med det nye SIM-kortet. Her var nok noe spesielt med innstillingene på telefonen din som ikke var satt opp riktig. Dette hjelper vi gjerne med, så ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] så skal vi få løst problemet :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kontaktet kundeservice som sendte en link. Fulgte tråden, men fortsatt uten nett. Jeg har ikke wifi i arbeidstiden og kundeservice stenger tidlig. Må ta fri fra jobben for å sette opp telefonen jeg er helt avhengig av. Uprofesjonelt!
Hei Petter, Det høres ikke bra ut! Her må det være noe feil med innstillingene på din telefon, eller kanskje du har fått feil link/informasjon fra oss. Har du fått mobildata i gang nå? Hvis ikke ta kontakt med oss med en gang så skal vi få løst dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Problemfri og ryddig bestillig og ordreprosess. Markedsfører seg som billig. Noe de ikke er siden de faktiske kostnader er godt skjult. Dårlig app. Varsler om prisøkning i god tid,, men selv da pakkes det inn i tvilsom markedsføring. Kundesevice burde fått bedre opplæring. Plussmobil den dårligste blant de som mener å være et billig alternativ.
Hei Odd, Det er beklagelig å høre om dine erfaringer med abonnementet. Takk for tilbakemeldingen - dette er verdifullt for oss slik at vi kan forbedre oss fremover. Hvilke priser spesifikt er det du tenker er skjult? Vi opplyser om alle våre priser på våre nettsider, og setter pris på om du kan sende oss en e-post på [email protected] og forklare dette nærmere. Kanskje vi da kan gjøre noen endringer på informasjonen på våre nettsider basert på dine tilbakemeldinger. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er utrolig fornøyd med plussMobil er det beste abonnement jeg. har hatt
Hei Kennet, Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det er enkelt oversiktlig og rimelig abonnement, men å bli påtvunget nytt simkort som jeg protesterer på, så er det takk og farvel.
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har vært fornøyd med abonnementet til nå. Synd å høre at du forlater oss. Vi jobber med å flytte til en ny teknisk plattform, og da må alle våre kunder bytte SIM-kort. Dette er ikke noe skummelt, og er en nødvendig endring for at vi skal kunne fortsette å levere rimelige priser og best dekning. Men forstår hvis du føler at det er litt bry å bytte SIM-kort. Håper du velger å prøve oss igjen på et senere tidspunkt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
summen da jeg fikk første faktura ver dobbelt så dyr som den jeg bestilte.
Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍