PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt krøll på starten av ny abonnement men kundeservice ordner raskt etter jeg tok kontakt. Stor takk til dere som sørger for en god opplevelse. Anbefales!
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil er raske å svare .God service .God pris på abbomangene .
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen, fint å høre at du er fornøyd med service og abonnementet! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte mobilt bredbånd til hytta fra Pluss Mobil med tilhørende router. Hele prosessen fra bestilling til jeg hadde nettet oppe gikk smertefritt. Det gikk kort tid fra bestilling til jeg fikk router, enkel å sette opp i tide til å strømme film samme kveld jeg kom opp på hytta. Kundeservicen var rask ved spørsmål, ingenting å utsette på det :-)
Hei Bjørn! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har nettopp fått løst to saker på rekordtid. Veldig hyggelig og hjelpsom support.
Hei Georg! Takk for omtalen - så fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Enkel, god og kvalifisert kommunikasjon. Alt fungerte ved første forsøk.
Hei Odd! Takk for tilbakemelding - veldig fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Utmerket kundeservice. Svarer raskt og løser problemer umiddelbart. Hvis du ikke er kunde...bytt nå 👍
Hei Arvid! Så fint å høre at du er fornøyd med servicen vår 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Overføring fra annet selskap gikk smertefritt og til oppsatt tid. Tvillingsim fungerte ikke 100% for sms, og selskapets ansatte la seg i selen for å løse problemet. Etter flere dager ser det ut som problemet ligger i mobiltelefonen som har simkortet. Jeg forsker videre på egen hånd for å finne problemet. Anbefales på det sterkeste!
Hei Erling! Takk for tilbakemeldingen, håper du får løst problemet, og si ifra hvis det er mer vi kan bistå med :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil